| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacekwaw lada NIVA warszawa | 2005-02-04 23:18:18 witam. zrobilem regeneracje reduktora i wykrecilem srubu ktorymi reuluje sie obroty i cos. instalka jest zamontowana w samochodzie z gaznikiem. Jak wyregulowac reduktor, potrzebne sa jakies przyzady? |
toradek LPG User Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-02-05 10:41:24 Croma, a jak jest parownik z jedna sruba? Bo wydaje mi sie, ze to on jest przyczyna mojego wyzszego spalania. Przez gazoli byl nazywany - maly Landi. Jest z kompensacja. Jak to cholerstwo sie reguluje.
Aha, w ogole na obd2.pl czytalem, ze mozna robic regulacje na wode z mydlinami - puscic gaz, wezyk od reduktora do wody i regulacja wstepna tak, zeby lekko lecialy bombelki, a pozniej wyregulowac obroty. Co o tym sadzisz? |
jacekwaw lada NIVA warszawa | 2005-02-08 23:47:09 witam ... zrobilem to i nic niedaje. reduktor BRC z dwiema srubami regulacyjnymi. jedna z nich jest na ampul co sie nia reguluje. 2 ga wystaj i jest namoletowana - co regulujemy ta sruba. |
barto E34 M50 B20 vanos 92 ... Gliwice | 2005-02-09 12:14:25 Reduktory BRC mają włąśnie dwie śrubki do rególacji, a to dlatego zeby podczas skręcania (ruch membran pod wpływem siły odśrodkowej) nie gasł silnik lub nie falowały obroty. Ta śrubą co możesz kręcić ręką bez zadnych kluczy ustawia się ciśnienie w reduktorze i to na aanalizatorze mozna zrobić przy wyzszych obrotach bo za bieg jałowy odpowieda śrubka na imbus (są dwie, ale jedna lekko chodzi a druga wkęcona na maxa). Kręcisz nia tak zeby na biegu jałowym miał jaknajwyższe obroty. Delikatnie bo niewielki ruch juz zmienia prace silnika. |
jacekwaw lada NIVA warszawa | 2005-02-09 23:15:07 witam
dlaczego żaden z was nie pojedzie do specjalisty po waszych regulacjach bedziecie płakać i prosić o następne rady, a tak serio to na forum to mozemy sobie pogadać , a nie naprawiać instalację lpg pozdrawiam Napewno lepiej niz w niektorych warsztatach w warszawie. bylem w 4 warsztatach i to co zobaczylem szok. regulacja instalacji po regeneracji na sluch. cena naprawy reduktora w warsztacie jest o 50 zloty tansza niz nowy reduktor. czas jaki jest potrzebny na naprawe okolo 6 godzin. kiedy w warsztatach samochodowych zaczna szanowac klienta a nie robic go w konia |