Wentylator ogrzewania OMEGA A-PILNIE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Strasznie mi skrzypi jak go wyciągnąć pomocy i nie chodzi mi na pierwszym i drugim zakresielenio722@wp.pl

[ wiadomość edytowana przez: leszek38 dnia 2005-01-30 10:09:36 ]
  
 
Bez wyciągania silniczka odchylasz osłonę plastikową z zewnątrz przy podszybiu, bierzesz w łapkę np. WD40 z taką ładną cieniutką rureczką i ..... psikasz z obu stron wirnika - od strony komutatora i z drugiej, ale tutaj musisz tę rurkę wetknąć między łopatki aby max. zbliżyć się do łożyska.
Ot i cały problem
  
 
Witam, Idąc dalej tą drogą…. W moim przypadku chyba padły łożyska. Czy ktoś może przerabiał ten temat?
  
 
to jest na panewkach nie naprawia się tego (dobry kupisz do 100zł)
  
 
W którym miejscu trzeba odchylić tą osłonę?
  
 
Witam

Cytat:
W którym miejscu trzeba odchylić tą osłonę?



Dwie możliwości: ( obie ryzykowne w tej temperaturze, bo może popękać )

- od strony szyby jest nasunięta na wywiniętą na ok. centymetr blachę

- od strony silnika, po zdjęciu uszczelki gumowej uszczelniaącej (do klapy) od góry oddzielenie komory silnikowej "reszty" (ale mi się przejrzyście napisało)
  
 
No dobrze, ale w którym miejscu na szerokości? Nie chcę przeszukiwać wszędzie bo jak słusznie zauważył przedmówca plastiki podejrzanie się zachowują w tych temperaturach.
  
 
jak masz czas i troche zdolnosci to calosc zajmuje 40 min
sciagasz wycieraczki, zdejmujesz plastik podszybia,zdejmujesz silnik wycieraczki,odlaczasz przewody,5 srub plastiku dmucawy,polkolista oslona dmuhawy na zatrzaskach,dwie srubki i wyciagasz silnik
wirniki shodza jak je przekrecisz,
sklepujesz zabezpieczenia i sciagasz boczek silnika
musisz rozebrac oslony panewek umyc i nasmarowac potem skladasz
brak stopni nadmuch to jest trafiony zespolony opornik.
jak lubisz to to zrobisz bo ja zrobilem i jest miod