| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-02-02 18:20:31 Ten gaz nie zamarza. Po prostu zimny silnik potrzebuje go wiecej, a Ty zapewne nie masz wzbogacania mieszanki gazowej przy odpalaniu. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-02-02 18:27:24 Z moich obserwacji, to zalezy od reduktora. Ja mialem Landi i przy niskich temperaturach ani razu nie zamarzl. |
rex Sympatyk FEFK Ford Escort RST Cabrio Warszawa | 2005-02-02 18:29:09 to zaraz, ty sie pytasz czy ci lpg zamarzne??nie kiepsko. Ale skoro nie wiesz ze to juz samo w sobie jest zamarzniete to trudno. A awto na luzaczku zapali na gazie, nie wazne czy bedzie zimno czy nie. To tylko jest niezdrowe dla reduktora na dluzsza mete. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-02-02 18:31:19 Rex - to nie tak, ze gaz sam w sobie jest zamarzniety. On przy zmianie cisnienia pochlania duzo energii i dlatego zauwazamy, ze jest on zimny. Sam gaz pod duzym cisnieniem jest plynny - inaczej bys go do butli nie nalal |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-02-02 19:34:26 ZAMARZNIECIE REDUKTORA JAK PISANO WCZESNIEJ, POWODUJE ROZPREZANIE SIE W NIM GAZU PRZY ODPALANIU.... TAK WIEC NIC NIE ZROBISZ ZEBY GO OCIEPLIC A SWOJA DROGA....... JESLI CHCESZ SOBIE ZNISZCZYC REDUKTOR, TO JESTES NA DOBREJ DRODZE ODPALAJAC AUTO W MROZIE NA GAZIE ROZPREZAJACY SIE GAZ, POWODUJE POWSTAWANIE OLEJU W REDUKTORZE KTORY SIE OSADZA NA MEMBRANACH..... KIEDY JEST MROZ, OLEJ TEN ZAMARZA I MEMBRANY ROBIA SIE SZTYWNE.. NA TYLE ZEBY PEKNAC LUB NIE DZIALAC PRAWIDLOWO. DLATEGO MOZESZ MIEC TEZ PROBLEM PRZY ODPALENIU PRZY WIEKSZYM MROZIE, KIEDY DODATKOWO ROZPREZAJACY SIE GAZ, ZMROZU CI REDUKTOR. KOZYSTNIEJ JEST JUZ ODPALIC NA BEZYNIE I SIE PRZELACZYC NA GAZ, NAWET GDY AUTO JEST NADAL ZIMNE.... |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-02-02 23:34:12 no tak karrol.. ale woda ma to do siebie ze kiedy ostygnie, zrobi sie z niej lod |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-02-03 01:23:23
Nie mam gazu ale ja bym niczego, co jest zimne bo np. jest temp ujemna gorącą wodą nie polał, żaden materiał nie lubi takiego szoku termicznego. Chwilowo nie przychodzi mi do głowy żaden przykład na taką sytuację ale weżmy odwrotna. Wiesz co się dzieje z głowicą, jak np. zagotujesz silnik, i dolejesz do układu chłodzenia zimnej wody? to jest podobny skok temperatury |