Potencjalne problemy z reduktorem Lovato

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.

Od pewnego czasu potwornie męczy mnie instalacja gazowa.
Mój samochód ma równe 100kW, czyli 136KM.
Posiadam reduktor Lovato Super, dedykowany do silników posiadajacych powyzej 100kW.

Samochód wymaga regulacji gazu z powodu nastepujacych problemow:
- jest mulowaty na gazie
- gasnie po wysprzegleniu
- szarpie przy przyspieszaniu

Obecnie mam praktycznie do konca skrecona srube od powietrza i samochod juz nie gasnie po wysprzegleniu. NAtomiast dwie pozostalem dolegliwosci nie ustapily.

Czy wymiana reduktora pomoże?

Samochód ma instlke II generacji, komputer Landi Renzo.
Samochód na benzynie działa idealnie...

pozdrawiam

  
 
A która to ( wg Ciebie ) jest śruba od powietrza?
  
 
Cytat:
2007-03-25 04:15:44, Gustaw6666 pisze:
A która to ( wg Ciebie ) jest śruba od powietrza?



mosiężna śruba na górze parownika. Może źle się wyraziłem, chodzi o śrubę od wolnych obrotów.
  
 
W Lovato plastikowe pokrętło reguluje napięcie wstępne sprężyny membrany, wkręt mosiężny z kolei reguluje przepływ kanałem obejściowym czyli dawkę gazu niezależną od podciśnienia.
Dawka z tego by-pass'u ma zapobiec zubażaniu mieszanki i gaśnięciu silnika kiedy dojdzie do zmniejszenia podciśnienia w dolocie, np z powodu naporu powietrza przy większej prędkości - na biegu jałowym.

Dawka na biegu jałowym powinna być sumą dawek z by'passu - większa część i z zaworu sterowanego membraną - mniejsza.
Bezwzględnie jednak z zaworu musi być podawana pewna dawka czyli membrana już przy biegu jałowym ma pracować.

Co do tematu to trzeba by się podpiąć do komputera bo nie wiadomo czy dawki składu mieszanki nie zaburza swoimi działaniami attuator.