Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-01-24 23:18:03 Jako ze forumowicze wklejaja fotki chowich prac na silnikami ![]() To i ja sie zaprezentuje ![]() -głowica splanowana o 3mm: ![]() -tłoki z nacieciami: ![]() Do tego jeszcze jest lekkie koło zamachowe,polerowane korbowody,wałek 385,mały "patent z dolotem",i pare innych spraw ![]() [ wiadomość edytowana przez: buczek21 dnia 2005-01-24 23:21:27 ] |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-01-24 23:21:51 sory za laickie pytanie ale co to za głowica?? siakaś taka kwadratowa.... |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-01-24 23:25:45 pewnie bambino albo panda 30 |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-01-24 23:26:09
aa okej, kolejne pytanie daje to to coś czy po prostu inaczej wygląda? |
dave-rallymaniak F&F Sympatyk Bielsko-Biała | 2005-01-24 23:32:05
podobno seryjne maluchy z ta głoiwcą miały 2 konie więcej. pozatym ta głowica jest podobno wytrzymalsza i lepiej zrobiona. |
![]() owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-01-24 23:33:03
dzienki i sorka za OT |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-25 00:49:00 A po co te podcięcia w tłokach przy tej konfiguracji ![]() |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Pzn | 2005-01-25 00:50:37 a mnie ciekawi po co przy 3mm i 385 naciecia na tlokach skoro nawet na tym walku mozesz 4mm splanowac ?? no i ile dales za zrobienie tych naciec bo tez mnie to czeka. |
![]() Buczek21 F&F Sympatyk Niska Suka zabrze | 2005-01-25 00:54:20 naciecia juz były na tych tłokach jak je kupowałem...a cena była smieszna to brałem..niech bede jak mi bedzie mało te 3mm-to bez problemu moge planowac wiecej-bez rozkładania znowu całego silnika na drobne,i zabawie z nacinaniem tłokow. |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-01-25 07:33:16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-25 15:33:30
Chodzi ci o rowki w tłoku nad pierścieniami?? |
![]() maskekk F&F Wolny Słuchacz :) ![]() Pzn | 2005-01-25 15:38:36 no wlasnie tez jestem ciekaw co to za waleczek ?? strasznie szybki ten samochod byl ![]() |
![]() Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2005-01-25 15:51:21 Ja tam widze ogromną komorę spalania... Buczek proponowałbym od razu tą główkę doplanować ![]() ![]() ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-01-25 23:47:12 ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-25 23:51:01 chodzi o lepsze smarowanie czy co??bo czytałem o rowkach nad pierścieniami w celu odciążenia termicznego pierścieni, ale o tym chyba nie słyszałem... |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-01-25 23:54:12 ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2005-01-25 23:58:51 Gregor - rozwiń temat, na pewno wielu osobm się przyda ![]() Jakie wymiary tych rowków i w jakiej odległości od rowka pierścienia olejowego ![]() |
![]() eLMo126 SC Radom | 2005-01-25 23:59:35 "(...)Powszechnie stosowanym sposobem sposobem zapobiegania zakleszczeniu nagrzewajacego sie tloka w cylindrze jest wybieranie materialu z czesci prowadzacej tloka w okolicy piast sworznia tlokowego. Stosowane jest takze przecinanie czesci prowadzacej tloka poprzecznie, tuz pod pierscieniem zgarniajacym, oraz ukosnie, wzdluz plaszcza tloka. Przeciecia takie ukierunkowuja przeplyw ciepla w tloku oraz czynia czesc prowadzaca elastyczna i sprezysta" - Tadeusz Rychter "Budowa pojazdow samochodowych"
troszke teorii zapodalem ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-01-26 00:13:26 ![]() ![]() ![]() |