No i mam błedy z komputera ... tylko co one znaczą ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Skorzystałem z opisu który podesłał mi jeden z forumowiczów. Uruchomiłem test, pojeździłem, wynik rewelka
Na liczniku kilometrów pokazują się ładnie: prędkość, obroty, ilośc paliwa, ciśnienie oleju nawet jasnosc swiateł (dwie wartości włacz i wyłącz). Do tego mam dużo informacji dodatkowych których na razie nie rozumiem.
Niestety mam równiez 2 błedy. Komputer mówi dtc i wpisuje 2 wartości 5967 i 9318. Tylko...nie pasują one do niczego. EEC IV i V maja inne kody błedów.
Ktos wie co one oznaczają ? Jaki to zapis błedów ?

Pozdrawiam
CODI
  
 
ale z czego ty korzystales? z tego testera z alegro czy co
  
 
codi ma elektroniczny wyświetlacz w zegarach, jest możliwość włączenia testu w takich zegarach i chyba z tego kożystał.
  
 
Dokładnie.....tak jak pisałem. Jesli ktos ma elektroniczny licznik kilometrów to ma wbudowany w komputer program testowy.
Da sie tam pare rzeczy obejrzec i sa między innymi błędy. Nie trzeba podłączac OBDII. Ja mam 2 błędy dtc .
1. 9318 Low Battery Voltage - co racja to racja akku mi się kończy 2 razy się juz ratowałem pomocą
2. 5967 Low fuel indication failure short to ground - tu się dziwie bo wskażnik rezerwy działa ok właśnie się właczył.

No i się uspokoiłem...z autkiem wsio ok


A jak ten tryb uruchomić macie tutaj Focus Klub Polska

Dane się mniej więcej zgadzają, opisy są w Escorcie inne.

Pozdrawiam
CODI



[ wiadomość edytowana przez: CODI dnia 2005-02-03 15:37:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: CODI dnia 2005-02-03 15:48:02 ]
  
 
Mógłbyś mi podać jakiś link do koów błędów, też zrobiłem sobie test tez pokazł mi bła 9318 i nie rozumie tego bo mam nowy akumulator
  
 
komputer moze przechowywac informacje o bledzie ktory wystapil, czyli 9318 nie oznacza ze w tej chwili akumulator jest rozladowany tylko ze zdarzyla sie sytuacja ze aku nie mial pradu (wysiadl aku) ale po wymianie aku kod dalej jest przechowywany do czas podlaczenia kompa i usuniecia bledu