El. szyby i centralny zamek

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś próbował montować elektr. otwieranie szyb lub centralny zamek do fiala, czy poldka
z jakim skutkiem?

Ja próbowałem w poldku. Zajebiste udogodnienia Jak narazie niezawodne.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."

WITAM. JA TEZ MAM ZAMEK I BARDZO SOBIE CHWALE.

skutek bardzo dobry mam to i to, ale pytanie dziwne to nie są żadne nowiny techniczne ,stosuje się to od lat.

tutaj poczytasz więcej :

Centalny zamek

Elektryczne szyby

Ja też mam, więcej jest radości z tego niż było roboty

Dokładnie, to nie nowinki tylko standard. Centralny z alarmem można już zamątować za ok 350 zł. Szybki to były nawet seryjnie "wkładane" do poldków szczególnie do tych z silnikiem diesla.

No dziękuję ślicznie, pytam bo chcę udoskonalić fso1500 rocznik 1983 (fabr. wybrakowany) i w sumie nie mam doświadczenia,

dzięki serdeczne jeszcze raz

Cytat:
2002-10-31 17:37:05, MAJCHAL pisze:
Dokładnie, to nie nowinki tylko standard. Centralny z alarmem można już zamątować za ok 350 zł.

jak sam robisz to nawet taniej.
w W-WIE na VOLUMENIE central z czterema siłownikami kosztuje około 80pln, a alarm 120-130pln. razem +/- 200pln

Wstawiaj i sie nie zastanawiam , ja mam centralny i el.szybki i naprawde jestem z tego zadowolony

Goral kupilem na wolumenie centalny zamek z 4 silowinkami w tym 2 matsterki za 60 zl

ja co prawda u siebie mam zamontowane ale raz na pol roku tam zagladam
Centralny to zajebista sprawa docenisz jak zalozysz a szybki - no coz jak masz kase to zakladaj ja juz teraz bym sie nie zastanawial

chcialem podziekowac Bodziotowi za pomoc w pozbyciu sie problemu z zamkiem i centralką !!!!! jeszcze raz wielkie dzieki!!!!

cała przyjemność po mojej stronie