Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-02-06 12:23:49 Niestety na 99,9% uszczelka pod głowicą ![]() |
KR Kraków | 2005-02-06 12:32:29 a planowales glowice?? przykażdej wymianie uszczelki powinno sie lekko splanowac glowice!! |
arabek Warszawa | 2005-02-06 12:53:02 moze broki wodne ??
JA w kanciaku mialem podobnie i okazalo sie ze do wywalenia sa 2 broki wodne ... |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-02-06 13:14:29 mikro pęknięcie głowicy |
![]() Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-02-06 15:08:39 Oglądnij broki wodne u mnie z tego za pompa wodną to dosłownie ciurkiem leciał płyn. I prawdopodobnie to nie jedyny brok który puścił u mnie ![]() |
superuser warszawa | 2005-02-06 16:17:18 spoko ale co to jest ten brok ?, glowice elegancko wyczyscilem przy wymianioe uszczelki, a pompe kupilem nową i zamontowałem, jak można naprawić te broki ? |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-02-06 16:22:37
![]() ogranicz się car do nudy |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2005-02-06 16:23:20
zaślepki w bloku |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-02-06 17:13:23
agdzie znajduja sie poszczególne broki? ile ich jest? jak je zlokalizować? i jak wyglada ich wymiana? |
superuser warszawa | 2005-02-06 19:21:02 ok, ale w takim razie to trzeba wymienic całą górną częśc silnika tzn. blok czy można same te zaślepki wymienić ? bo tak to jest wszystko spoko w aucie temperatura juz nie skacze ale woda sie gotuje nadal i przelewa sie do zbiorniczka uzupełniającego, poza tym po wymianie pompy na nowa dzisiaj zauważyłem ze spod tej nowej zaraz za kołem znowy kapie woda. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-02-06 21:56:50 Ok. biję się w piersi nie doczytałem, że uszczelkę wymieniałeś, ale objaw wyraźnie wskazuje na kompresję idącą w układ chłodzenia, z tego powodu nawet najszczelniejszy układ może puszczać bo ciśnienie jest na tyle wysokie, że korek nie jest w stanie go zniwelować i wywala płyn bokiem. Skacząca temp. to efekt zapowietrzenia układu, pod termostatem zbiera się powietrze i czujnik temp. nie zawsze jest zanurzony w płynie przez co jego wskazania się wahają. Puszczające broki moim skromnym zdaniem nie wyjaśniają przyczyny przedostawania się dużej ilości i pod dużym ciśnieniem powietrza do układu chłodzenia. Ktoś pytał czy planowałeś głowicę. Może jednak trzeba było ją splanować, a nie tylko wyczyścić. ![]() |
superuser warszawa | 2005-02-06 22:44:37 ok.
czyli jest tak, zeby było dobrze i bez problemów najlepiej kupić nową głowicę całą zamontować i problem z głowy czy to będzie głowica czy zaślepki za pompą, to wymiana całej głowicy pomoże na 100% a klawiatórę zostawię starą bo jest ok, czy to pomoże na 100% ? jeżeli tak to jaka może być cena nowej głowicy w sklepie ? |
![]() powgreg Chrysler, polonez Caro Rzeszów | 2005-02-07 08:07:26
Tuż za pompą wody jest zaślepka w bloku tak wiec sprawdź czy wyciek jest z ośki czy z za pompy (tj czczeliny między pompą a blokiem) ja tak kiedyś tak miałem i wymieniłem całą pompę i przy jej zakładaniu zobaczyłem osad na bloku (demontowałem ją w nocy i tego nie zauważyłem ![]() |
poldzina boleslawiec | 2005-02-07 19:15:51 nie kupuj nowej glowicy to strata monety, a tym bardziej ze sprawdzales - niby jest dobra. planowanie u szlifierza to 4 - 5 dych, zaslepki sprzedawali za dyche komplet na caly silnik. a sa one rozmieszczone z tylu i przodu bloku sillnika, a takze kolo i za rozrusznikiem. do wymiany tych tylnych najlepiej wyciagnac silnik. sprawdz sobie jeszcze czy plyn nie leci ci do miski bo i z takim numerem sie spotkalem ![]() |