| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-31 09:04:15 zobacz czy czujnik położenia wału jest podłączony, czy wogóle jest zamocowany stabilnie. czy iskra jest na wszystkich świecach? jeśli to jest ok, to już tylko paliwo zostaje. no chyba że muszy przegryzły ci jakis przewód, ale to juz desperackie szukanie przyczyny, choc czasem się tak zdarza.
pozdrawiam |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2005-01-31 09:44:50 a może pompka się przytarła lub przytkała i nie ma odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwaczach. Jak masz kogośznajomego z e34 to zamiana pomp paliwa to 10 min. Mozna sprawdzić. |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-31 10:04:05
w okolicy koła pasowego umieszczonego na wale korbowym. na kole musisz mieć wycięcie, albo wystajacy cycek. czujnik zobaczysz TU to element numer 9 tylko że jak iskra jest to czujnik jest ok. więc zostałoby paliwo tylko. tymbardziej że twierdzisz że jest jakieś dziwne. pozdrawiam |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-01-31 10:30:06 ... jeżeli to gówniane paliwo to nawet powinno cos tam trochę odpalać lub załapywać ale ... to różnie może być, no jest zima może dlatego
poradzcie jak próbować odpalić : 1. popych odpada, dzowiłem do serwisu i nie ma takiej możliwości bo silnik nie pracuje i skrzynia nie wrzuci biegu 2. samostaru rozpylić ? 3. świece NOWE przeczyścić i tłoki zalać trochę olejem aby doszczelnił ? 4. wlać do cylindrów paliwa ? nakapać łez ?? 5. czy szybko wyciąga się pompę paliwa ? jak się do niej dostać ? to jest touring więc przez bagażnik czy pod fotelem tylnim ? i czy można podczepić pompę wężykiem z kanistrem 5l ?? 6. ?????????????????????? , Marcin, dzisiaj po pracy spróbuję jeszcze tak sprawdzić czy OK ten czujnik ... |
piotrfire BMW Member BMW 525 TDS i MAzda ... prawie Wrocław | 2005-01-31 11:39:04 Automata można odpalić na zaciąg tylko musi nabrać odpowiedniej prędkiści aby sprzęgło zaskoczyło a jeśli chodzi o odpalanie to może padł przepływomierz jeśli tak to na wysokich obrotach powinien zagadać. |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-01-31 11:44:02
... no tak ale jak taką czynność przeprowadzić: rozpędzić i wrzucić mu D lub 2,3 lub 4 ???? a jak mu nadać wysokie obroty żeby zagadał? ... |
piotrfire BMW Member BMW 525 TDS i MAzda ... prawie Wrocław | 2005-01-31 11:46:30 włoączyć nawyższy bieg i rozpędzić do ok 50km/h wtedy powinno sprzęgło załapać a obroty będą wystarczająco wysokie żeby na padniętym przepływomierzu zagadał |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-31 11:46:36 jeśli padnie przepływomierz silnik odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. wiec to odpada. jedynym czujnikiem którego awaria uniemożliwia odpalenie silnika to czujnik położenia wału. |
piotrfire BMW Member BMW 525 TDS i MAzda ... prawie Wrocław | 2005-01-31 11:59:57 prosty sposób na sprawdzenie zapłonu:
wykręcić świecę ustawić znaki zapłonu włożyć do cylindra patyczek sprawdzisz wtedy czy tłok jest w górnym położeniu cofnąć wałem o pól obrotu i powoli kręcić w momęcie zapłonu iskra na świecy powinna przeskoczyć (w maluchu zdaje egzamin) |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-01-31 12:00:39
... hmm, tylko że z 3 świec była iskra, chyba że jest uszkodzony lub poluzowany ten czujnik to może iskra pojawia sie w innym momencie niż GMP - chyba dobrze dedukuję ??? |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-31 13:15:23
iskra nigdy nie pojawia się w GMP, tylko zawsze ileś stopni przed.
nie dobrze. czujnik musi byc wygenerować kilka impulsów by silnik zatrybił. stad silniki benzynowe z wtryskiem nie palą na dotyk, tak jak gaźnikowe dobrze wyregulowane, chyba ze ze zwykłą instalacja gazową.
tu też zda, tyle że silnik czterotaktowy w kazdym z cylindrów ma zapłon co drugie osiągniecie GMP. wiec trzeba jeszcze wiedzieć że to akurat kończy sie suw sprężania a nie wydechu. pozdrawiam |
romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2005-01-31 16:15:05 spróbuj przełożyć komputer od działającego silnika i sprawdz bo być może że to on jest sprawcą zamieszania. |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-02-01 08:04:25 ... jeszcze nie próbowałem z przełożeniem kompa ale wczoraj zanim sprawdziłem czujnik za radą Marcina odłączyłem pompę paliwa (wyjęty bezpiecznik) i zacząłem go odpalać i odziwo zaczął z przerwami PRACOWAĆ !!! przez parę sekund (tyle co miał w instalacji paliwa) po włożeniu bezpiecznika wszystko wróciło postaremu czyli dupa !
co to może być
1. świece zalewa z wtrysków ???? 2. komp się przestawił ???? ...
|
hz10 BMW Member starachowice | 2005-02-01 09:43:31 jeżeli tak to mógł paść zawór redukujący ciśnienie na listwie |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-02-01 09:52:39
... hz10, jak to sprawdzić i naprawić ???? pomocy ... |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-02-01 10:19:35
hz10, czy to jest ta część : TU |
zwkrz BMW Friend E34 525 IA touring K-ce | 2005-02-01 10:20:56 ... zapomniałem dodać część nr 6 ...
czyli zawór redukujący ciśnienie na listwie ... |