Krzywki wałków rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaką grubość powinien mieć wałek na krzywce?? Bo rozkręciłem óre silnika i wymontowałem wałki i tak je oglądam z każdej strony i mam takie wrażenie jakby były już sporo wytarte.
No więc jaką mają mieć grubość lub jak to się mierzy
  
 
A może poszalejesz i zerkniesz tutaj
  
 
No to teraz musze to przetlumaczyć ale dam rade
  
 
Borys wez zmierz czy sa roznice po miedzy poszczegolnymi krzywkami - u mnie bylo ok 2mm roznicy po miedzy nie ktorymi
  
 
różnice są mniejsze niż 1mm. Jutro będe mial "lektroniczną suwniarke" i wtedy będe znał dokładne wartości.
Popatrzyłem na cylindry i są w idealnym stanie - błyszczą się bardziej niż jaja mojego psa ani jednej ryski nie ma
Wygląda na to że silniczek jest w dobrej kondycji
  
 
A co z resztą głowica cała??
  
 
Cytat:
2004-04-20 23:49:35, borys pisze:
Jutro będe mial "lektroniczną suwniarke" i wtedy będe znał dokładne wartości.



a na zwyklej nie mozesz zmierzyc dokladnie ??
  
 
Raven: można ale z wartościami poniżej 1mm mam kłopot żeby je odpowiednio odczytać
mss: Czy głowica jest cała będe wiedział dopiero w piątek wtedy idzie do fachowca.
I tu chciałbym podziękować Desmowi który załatwil m wizytę na "szczególnych warunkach" Dzieki stary

Jedyne co wiec to że na 2 cylindrach mleko cieknie zaworami dolotowymi czyli albo będe musiał wymienić 4 zawory albo tylko oczyścić gniazda zawoarów - tylko czy czyszczenie się opłaca????
  
 
No wiec pomierzyłem krzywki i.............
- wydech: wartości od 43,57mm do 43,75mm
- ssący: wartości od 43,60mm do 43,84mm
Mocowanie wałków do głowicy(niby łożyska): wartości od 25,91mm do 25,93mm

To chyba są małe różnice czy się myle??
Jakie grubości mają nowe wałki?? żebym wiedział ile te są już starte
  
 
Poszukam gdziesik wymiarów.
  
 
Jak zawsze Wilku będe baardzo wdzięczny
  
 
No wiem
  
 
... i oczywiscie postaram sie zrewanzowac
  
 
Nie trzeba
  
 
nie mów nie Może akurat kiedyś będe mógł w czymś pomóc
  
 
No to glowice mam super zrobiona i oczyszczona
Przy okazji mam zrobione (oczyszczone) zawory i wymienione uszczelniacze zaworow. W poniedzailek zaczynam skladac kombice i testy

Cgcialbym podziekowac Desmowi za zalatwienie planowania. Wielkie dzieki
  
 
Borys, co do wałków. Ich charakterystyki sa w Książce Escort-Orion 1990-95. Ja nie mam takiej kniżki. i w necie znalazłem tylko sportowe wałki...
  
 
Dzieki Wilku. Bede szukal w tej książce bo interenet przeszukałem i też tylko sportowe były
  
 
No to skonczylem silnik
Nigdzie nie znalazlem fabrycznych wymiarów wałków rozrządu ale wstawiłem takie jakie były - czyli troche pewnie spłaszczone.

Głowica splanowana, zawory i gniazda wyczyszczone, uszczelniacze powymieniane - krótko mówiąc: "jestem spłukany".

Jutro jeszcze tylko łącznik stabilizatora, końcówka kierownicza i uszczelniacze półosi w skrzyni i w droge essi
  
 
Do Żnina dojedziesz