MotoNews.pl
  

[LPG] Gwintowany otwór w środku pokrywy w parowniku Bedini

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie do użytkowników reduktora Bedini 132E mianowicie po stronie przeciwnej niz elektrozawór na środku jest dziurka z gwintem czy tam powinna być srubka do regulacji, ewentuaqlnie jak by ktos cos takiego mial lub chociaż zdjęcie parownika od strony cienkiej membrany czyli tam gdzie mocowanie parownika do budy samochodu
  
 
Tam nie ma żadnej śrubki. Mam taki parownik i nic tam nie ma.
  
 
O ile dobrze zinterpretowałem opis Twojego przypadku, to w otworze umiejscowionym centralnie w pokrywie parownika bedini jest umieszczony gwint by móc wkręcić w niego kolanko służące podłączeniu ewentualnego przewodu kompensującego wzrost ciśnienia nominalnego w układzie dolotowym, gdybyśmy chcieli wykorzystywać np. dynamiczne doładowanie silnika poprzez skierowanie wlotu powietrza do silnika bezpośrednio pod prąd w stosunku do kierunku jazdy samochodu.

Stąd ten gwint - nie wkręca się tam żadnych śrubek


[ wiadomość edytowana przez: robreg dnia 2006-03-23 00:20:45 ]