| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
the_undertaker Klubowy Weteran Passat/New Beetle Złotniki Kujawskie | 2005-02-07 10:12:13 A z czego ten oczyszczacz??? Może on zamarzł i przytyka gdzieś układ paliwowy??? No, ale też przy -15 to akumulator ma gdzieś 50-60% sprawności więc to normalne, że padł... tak szybko Ja bym od razu tego rozdzielacza nie rozbierał. Może poprostu to akumulator?!?! Ja osobiście mam Boscha Silver, auto stoi na mrozie nocami i rano jeszcze nigdy mi kłopotu nie sprawił. Ja stawiam na akumulator. |
Sportsterek Suzuki Grand Vitara ... Warszawa | 2005-02-07 12:47:54 Z czujnikiem Halla potwierdzam, lepiej nie ryzykować. Koszt niewielki. Przy mroźnej pogodzie polecam dodać do benzynki preparat wiążacy wodę np. STP lub choćby denaturat. Mały korek lodowy skutecznie może zmienić plany na dany dzień.
Pozdrawiam Artur |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2005-02-07 13:08:00 miałem to samo akumulator kręcił i nic. Kupiłem nową benzykę i pięknie odpala.Przedostatnio tankowałem w lato. |
LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2005-02-07 13:53:00
Dobrze godo czujnik halla to ok 20-30zl i 15 min roboty (samemu) |
LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2005-02-07 13:54:44 Niewiem jak ja to zrobilem
chodzilo mi o ten cytat:
|
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-02-07 13:57:41 musialem wydedytowac bo luk sie poprawil pytanie bo nie do konca zrozumialem..jezdzisz na gazie czy na pb??[ wiadomość edytowana przez: qbaj dnia 2005-02-07 13:59:25 ] |
Zdzinio Warszawa | 2005-02-07 14:15:18 Dzięki za wszystkie głosy
Jeżdzę na benzynie , nie mam gazu . Zaraz się wybieram kupić cewkę czujnika Halla i kopułkę na wszelki wypadek Napiszę czy pomogło Pozdrawiam Zdzinio |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2005-02-07 14:27:25
A czy zrobiłeś tak jak Ci polecił AsterixGal?
W Łańcucie dziś było -21*C Mój 1,5 odpalił bez problemów. Mam akumulator Daweoo 2 latka. Najpierw sprawdź na innym akumulatorze i zaglądnij do tej kopułki A później kupuj potrzebne rzeczy. Szkoda kasy, bo skoro nie kręci akumulator to wina jest po jego stronie. |
Zdzinio Warszawa | 2005-02-07 16:35:44 Miałeś rację .
Naładowałem akumulator . Kręcił dobrze ale silnik zachowywał się tak samo jak rano . Dopiero po dłuższym kręceniu zaskoczył i już chodzi normalnie .
Chyba wygląda że przyczyną było paliwo . Kopułka czysta , cewka też nieźle wygląda . W tej sytuacji grunt to dobry akumulator i modlitwa o dobre paliwo . CZY KTOŚ MA PATENT NA "UZDRAWIANIE " PALIWA ?!!! Jadę w trasę i benzyna będzie przypadkowa ... (Słowacja ) Pozdrawiam wszystkich i dziękuję Zdzinio |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2005-02-07 17:52:55 shell i BP chyba jest wszędzie |
Kiniusia Opel Vectra 2,2 dTi Kraków/ Trzebinia | 2005-02-07 19:05:39
Witam Kolegę, A po co chcesz zaglądać do kopułki rozdzielacza? Chłopaki mają rację trzeba kupić nowy akumulator i po sprawie. Poza tym tak myślę, że jeszcze - może to być pośrednią przyczyną naturalnie - sporą rolę odgrywa tutaj także olej na jakim jeździsz, jeśli to jest półsyntetyk a po przebiegu tak można wnioskować to wymienić go należałoby na droższy i lepszej marki. Pozdrawiam |
Janow signum1.9/corsa1.4Si Kraków | 2005-02-07 22:08:11
Tiaa... Czujnik kosztuje około 20 zł, szukanie usterki i wymiana w ASO około 180, laweta 400, 2 dni przymusowego przedłużenia wakacji... bezcenne
brrr.... nigdy więcej takich niespodziewajek... |
LUK18 ESPERO 8.1 V8 Rzeszów | 2005-02-08 00:13:35
ja jezdzilem na rozwalonym czujniku spalonej cewce i dziurawych przewodach(wszystko przeznie) Bog wie jak dlugo dopuki mnie kumpel ćvikiem nie objechal a to mnie zdziwilo pojechalem do salonu (to byla pierwsza usterka esperaka - mial wtedy 2 latka) jak mechanik rozktecil rozdzielacz to sie kupa syfu wysypala ale esperak nigdy nie stanol tylko w deszcz sie robil juz calkiem mulasty (ale w tedy bylem mlody i glupi wiec balem sie sam grzebac przy nowym aucie) |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2005-02-08 08:04:30 A ja mam odwrotnie - im większy mróz tym lepiej zapala , a jak jest cieplej to świruje..
Tzn. rano - no problem. Natychmiast (do 5 min.) po zgaszeniu - no problem. Jak postoi dłużej niż 15-20 min., ale nie na tyle długo żeby się "zmrozić" to muszę go długo kręcić i odpala "brzydko". Kable, śwece - wymieniane nie dalej niż 3 kkm temu Benzyna - tankowane niedawno, dolewałem jakiegoś "cudownego" świństwa Wymieniłem czujnik temperatury silnika - ten dla komputera. Macie jakieś pomysły? Bo na logikę to ciepły powinien palić łatwiej niż zimny?? A - za koło podbiegunowe się nie przeprowadzę |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2005-02-08 09:31:07 n0ras, prawdopodobnie wina leży po stronie gazu.
Jeśli gass nie jest dobrze rozgrzany (niska temp. płynu chłodzącego, a zarazem ogrzewającego gass w parowniku) występuje zjawisko oszronienia całego układu dolotowego. Ja poradziłem sobie z tym w ten sposób, że gdy muszę zgasić nierozgrzany samochód, przełączam go na paliwo, pochodzi z 10s lekko przygazuję 2000mpr, i dopiero wtedy wyłączam silnik. U mnie to działa, problem z ponownym odpaleniem letniego samochodu ustąpił. |