| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Geocentryk Łada 21043 (bez progów...wolę bez...)Łódź | 2005-02-11 12:22:36 no pali prawie jak dwie Łady Na trasie powinna sie miescic w 10l, po miescie max 14l. Moja tak spalala a mam raczej ciezka noge. |
Koliber_111 SYMPATYCZNY GOŚĆ łada 2101/łada 110(s ... Warszawa | 2005-02-11 13:07:48 to spalanie to prawdopodobnie wina regulacji,lub uszkodzonego reduktora. |
Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2005-02-11 16:06:10 Na pewno problem do rozwiązania, ale może się okazać,że feler tkwi w silniku...Kiedy upaliłem gniazda zaworowe i nie dało się już uregulować luzu zaworów, to połowa ciśnienia wylatywała do wydechu i przy spadku mocy miałem regularnie ponad 15 litrow /100. Im zdrowszy / szczelniejszy układ zaworów i tłok tym mniej ucieka bezproduktywnie , a tym samym spalanie jest najniższe. Po remoncie nigdy nie nie przekroczyła 14 litrów ( poj. 1700) . Przy super delikatnej jeździe na trasie ok. 10,5 litra. |
pawel_debica SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Dębica | 2005-02-11 22:47:38 Nie tak dawno przeżyłem remont mojego silnika. A ściślej mówiąc wymianę na inny - wyremontowany. W nowym wymieniłem pierścienie, wszystkie uszczelki. Przeszlifowałem głowice i dopasowałem gniazda do zaworów. Wymieniłem uszczelniacze, uszczelkę pod gaźnikiem, filtry….itp. Wszystko to wyregulował mi dobry mechanik. Zawsze tankuję gaz na zaprzyjaźnionej stacji LPG co 230 km. Przed remontem płaciłem za ok. 55-60 zł a teraz 40 zł. Spalanie, więc wychodzi a poziomie 10 L/100 km. Myślę, że opłaci ci się zrobić poważniejszy remont. Przy takim spalaniu jak masz teraz to koszt naprawy i tak się zwróci. |
Michal_Krakow SYMPATYCZNY GOŚĆ Lda 21072 Kraków | 2005-02-12 14:54:00 ja mam silnik 1.3 i pali w lato:
-na trasie do 10l/100km -po miescie do 12 w zime miasto do 14-15 (ciezka noga wolna jazda zimny silnik) trasa do 12 max reguluj zaplon pod gaz dojdziesz latwo opoznij troche zaplon i w tedy ustawisz jeszcze sklad gaz / powietrze na reduktorze i powinno byc ok |
Michal_Krakow SYMPATYCZNY GOŚĆ Lda 21072 Kraków | 2005-02-12 14:58:53 acha mozesz przykrecic jeszcze ilosc mieszanki gazowo powietrznej a gaznika nie ruszaj bi tak nic to nie da sklad caly ustawiasz na reduktorze a ilosc na przewodzie do gaznika zajrzysz zobaczysz sprawdz tylko nie przykrecaj jej za bardzo bo jeszcze wiecej spali bo zeby przyspieszyc bedziesz musial wcisnac mocniej "gaz" ![]() |
Michal_Krakow SYMPATYCZNY GOŚĆ Lda 21072 Kraków | 2005-02-12 15:17:05 ilosc na przewodzie zmieniasz :
- kecac zgodnie zruchem wskaz zegaza- zmniejszasz ilosc -odwrotnie zwiekszasz sklad na reduktorze/parowniku -ustawiasz w sposob taki by mial najwyzsze obroty tj najlepsze proporcja(nadwyzka) powietrze / gaz musisz pare razy "przygazowac" i poprawic nieznacznie (czynnosc regulacji gaz powietrze mozesz nieznacznie zmieniac jak zatankujesz na innej stacji - maja napewno inna proporcje propanu/butanu) skladu ilosci jak ustawisz nie ruszaj alosc ustaw sobie by rozpedzac auto np do 110 km/h lub to zalerzy jak szybko jezdzisz w ok 110km/h moim zdaniem do jazdy po miescie wystarcza MILEJ ZABAWY - bo trezba sie pobawic a jak do tego zaplon dolorzysz to juz kupa zabawy!!! ![]() |