127 biegi ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w temacie wchodza bardzo dobrze ale denerwuje mnie drzwignia zmiany biegów tzn chcac zmieniac biegi metoda szybko jednak trzeba troche sie namachac chodzi mi zeby np wrzucajac 1 nie trza bylo wajchy do samej deski rozdzielczej przesówac co proponujecie ???
  
 
skróć drążek do zmaiany biegów, ale jak bedzie za nisko to bedziesz musiał wyciagnac fotel i siedziec na podłodze ,

CAŁY UROK AUTA W TYM ZE TEN DRAZEK JEST TAKI DŁUGI!!!!!!
  
 
Zdecydowanie przyciac...ale licz sie z tym,ze kady cm mniej pwoduje,ze do wrzucenia biegu trzeba bedzie uzyc wiecj sily.
Ja mam podciety okolo 5 cm i duzo szybciej da sie zmieniac biegi...niemniej zastanawiam se czy nie uciac jeszcze o 5 cm
  
 
jak skróce drażek to bede nie szukac biegów a drażka
  
 
Quick shifter panie
Trzeba by znaleźć schemacik jak to zrobić i spróbować
PZDR
  
 
Dobrze WK gada, browara mu dac Trzeba punkt podparcia drazka przeniesc wyzej, wydluza sie wtedy krotkie ramie dzwigni a skraca dlugie i masz inne "przelozenie" na lewarku. Ja tego nie akurat nie robilem ale za to denerwowala mnie pozioma prawie kierownica i obnizylem kolumne przez dodanie kilku podkladek miedzy kolumne a uchwyt kolumny.
  
 
Odnośnie biegów to mam pytanie do ogółu.Czy ma ktoś może fotke lub rysunek połączeń wodzików pomiędzy skrzynią a lewarkiem ??
Mam zamiar usprawnić tę część w moim Mk1 i wskazane by było coś na ten temat wiedzieć .
Jeżeli ktoś coś takiego ma to niech mi puści na skrzynke.
PZDR
  
 

Właśnie naprawiłem u siebie wrzucanie biegów.Miałem duze kłopoty z wrzuceniem wstecznego i z jedynką , poza tym lewarek latał we wszystkich kierunkach jak mu sie podobało.Okazało się że trzeba było wymienić teflonowe wkładki w cięgnach i wszystko działa ok Troche było kłopotu bo nakrętka była spawnięta do śruby i musiałem odkręcic cały wspornik co nie było rzeczą łatwą (brak dostępu ), ale sie udało.