| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bjkubek fiat 127 Mała Wieś | 2005-02-17 07:41:28 skróć drążek do zmaiany biegów, ale jak bedzie za nisko to bedziesz musiał wyciagnac fotel i siedziec na podłodze ,
CAŁY UROK AUTA W TYM ZE TEN DRAZEK JEST TAKI DŁUGI!!!!!! |
Hudy05 Świętochłowice | 2005-02-17 12:35:03 jak skróce drażek to bede nie szukac biegów a drażka |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-02-17 17:30:05 Quick shifter panie
Trzeba by znaleźć schemacik jak to zrobić i spróbować
PZDR |
yapko Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-02-17 18:34:50 Dobrze WK gada, browara mu dac Trzeba punkt podparcia drazka przeniesc wyzej, wydluza sie wtedy krotkie ramie dzwigni a skraca dlugie i masz inne "przelozenie" na lewarku. Ja tego nie akurat nie robilem ale za to denerwowala mnie pozioma prawie kierownica i obnizylem kolumne przez dodanie kilku podkladek miedzy kolumne a uchwyt kolumny. |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-02-19 20:38:55 Odnośnie biegów to mam pytanie do ogółu.Czy ma ktoś może fotke lub rysunek połączeń wodzików pomiędzy skrzynią a lewarkiem ??
Mam zamiar usprawnić tę część w moim Mk1 i wskazane by było coś na ten temat wiedzieć . Jeżeli ktoś coś takiego ma to niech mi puści na skrzynke. PZDR |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-02-26 20:29:06
Właśnie naprawiłem u siebie wrzucanie biegów.Miałem duze kłopoty z wrzuceniem wstecznego i z jedynką , poza tym lewarek latał we wszystkich kierunkach jak mu sie podobało.Okazało się że trzeba było wymienić teflonowe wkładki w cięgnach i wszystko działa ok Troche było kłopotu bo nakrętka była spawnięta do śruby i musiałem odkręcic cały wspornik co nie było rzeczą łatwą (brak dostępu ), ale sie udało.
|