MotoNews.pl
  

Pomocy Głowica w 128 !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam bardzo zagadkowy problem, chcialem wyciagnac glowice i się nie da, rozebralem wszystko walek z obudowa, termostat, kloektory oczywiscie, odkrecilem cala glowice 5 srob i 5 nakretek, chce sciagac i nic siedzi jak niewiem ani troche sie nie ruszy. I teraz nie wiem czy jeszcze cos trzyma ta glowice.

Pozdrawiam
  
 
Witam

To znowu ja jeszcze raz to ogladalem i nie ma rzadnych srub, ktore by jeszcze mogly trzymac ta glowice, jedynie chyba uszczelka moze tak trzymac, moze macie jakis sposob na sciagniecie tak trzymajacej glowicy

Pozdrawiam
  
 
jeżeli twierdzisz że już wszystka odkręciłeś.Jeżeli było 5 śrub i 5 nakrętek to zostały szpilki może kturaś ze szpilek jest krzywa i trzyma spróbuj ją podwarzyć jakoś a jak nie pujdzie to poszukaj jeszczę
  
 
jeszce raz bylem w garazu ogladalem to i owo ta glowica nie ma sie juz gdzie trzymac teraz jeszcze ogladalem rysunek techniczny tej glowicy i tam tez jest pokazane, ze trzyma sie na szpilach i nakretkach i nic innego nie ma juz ja walilem przez drzewo ciaglem z calej pary i nic ani drgnie
  
 
pomiedzy glowica a powierzchnia bloku sa dwie tulejki metalowe po przekatnej mniej wiecej, wchodza w glowice jakies 3mm, w tym miejscu czesto "zapieka sie" glowica ze wzgledu na drobne wycieki cieczy i korozje, robia sie purchle, osad z borygo itp i to "trzyma".... trzeba glowice obstukiwac i jednoczesnie zdejmowac mozna podwazyc tylko ostroznie!! jakims srubokretem... tez sie z tym meczylem pol dnia...wd40 psikane na szpilki glowicy nic nie pomoglo...trzeba sily poprostu i cierpliwosci, u mnie uszczelka byla chyba jeszcze fabryczna
  
 
mozesz tez spróbowac wykrecic szpilki bo one tez lubia trzymac... (nakretkaq, kontrnakretka i powinny siewykrecic...) choc ostatnio kumplowi jedna szpilka na stałe sie z głowica zapiekła i niestety musiał głowice zgwałcic i kupic ode mnie drugą...
  
 
haha no widzialem co Maciek zrobil w alitalii z glowica... buehe wygladala jakby wyguchl kolo niej granat, ladnie sie nad nia pastwil...
  
 
poszukaj wystajacych nadlewow zrobionych przez fabryke miedzy glowica a blokien . jesli sa podwazajac je bedzie latwiej .
  
 
Witam

Dzieki za wszelkie sugestie wczoraj wlalem pod szpilki hydrolu dzisiaj jeszcze wd 40 ladnie splywa, ruszyc jest ciezko je praktycznie nie ma szans. Jutro wywale silnik na ziemie i mam jeszcze jednen nowatroski pomysl tylko nie wiem co o tym sadzic ale powinno dzialac wiec tak mam stary walek z obudowa krzywki okragle
wkrece go do glowicy wezme podnosnik do silnikow powiesze na suficie zapne jakis lancuch z komarka na podnosnik i walek wezme paru silaczy rzeby trzymali silnik na ziemi i bede ciagnal podnosnikiem

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz128 dnia 2005-02-06 15:33:08 ]
  
 
a Jakby tak wziaśc i tak extremalnie odpalic silnik na głowicy bez wszystkich śrub i nakrętek ? Nie wiem jak to wyglada w fiacie 128 hehe ale moze by głowica podskoczyła do góry choć troszke ?? Bo wydaje mi sie ze siłą wybuchu mieszanki byłaby dosć duza zeby ją ciutke podnieśc. Pomysł troche przygłupi ale jestem w euforii przed wyjazdowej na nartki
  
 
Witam

jeszcze glowicy nie wygiaglem, ale mam jeszcze jedno pytanko rzeby nie zaczynac nowego tematu chyba spokojnie moge ja o 1 mm splanowac przymajmniej bede mial pewnosc ze jest prosta
  
 
Upewnij sie ze nie bedziesz musial pozniej jezdzic na pb98. Poza tym przy slabym walku rozrzadu moga byc male efekty z doprezenia. No i sprawdz czy zawory nie spotkaja sie z tlokiem.
  
 
szczeline sprawdz na plastelinie polozonej na tloku .
wgniecenie zrobione przez zawor nie powinno byc mniejsze niz 2mm.
  
 
Wkoncu glowica skapitulowala i puscila po wielkich bojach wziolem twardego kija w kanaly go i szarpalem do gory po 2 godzinach puscila z uszczelki ale juz myslalem, ze mnie krew zaleje. Motor ogolem ok az sie zdziwilem gary wedlug pomairow 3 szlif 0 progu na gorze, tloki ladne czyste nie upalone, glowica tez teraz musze zrobic zawory napewno puszcza jakis ssacy bo spaliny walily przez gaznik . Kanaly wodne katastrofa uszczelka posiadala wade fabryczna miala wglebienie male od kanaly wodnego do konca w kierunku bloku i srednio trzeba bylo lac tygodniowo 2 litry wody sama uszczelka miala zapchane calkowicie 3 dziury z kanalow wodnych, a ja sie dziwilem czemu sie grzeje

P.S

zeby nie zaczynac nowego tematu, moze mi ktos podac wymiary krzywek walka rozrzadu

Pozdrawiam

Dzieki za pomoc
  
 
Takie małe OT jak juz bedziesz skrecał to pod żadnym pozorem nie dawaj silikonu na uszelke !!!!!!!
  
 
a są tacy sprytni co dają????????
  
 
NIestety zdarzają sie tacy, tata miał taki przypadek ze robił auto swierzo sprowadzone z niemiec Opel Corsa 1.4 nie dosyc że pasek był załoóżny o jeden ząbek w inną strone to miał pełno silikonupod głowica, i nikt mi nie w mówi, że auto sprowadzone z zachodu to cud miód elegancja francja........
  
 
moze jakis turas robil go po pijaku .