Złącze wydechu z siatką - nie ma tego w katalogu części HELP

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
może ktoś wie o co chodzi z tym złączem wydechu z siatką bo moje jest nieszczelne a w sklepach nie mają tego w katalogach /espero 1,8 cd/
  
 
Z tego co pamiętam to pasuje idealnie od żelazka ( Cinquecento )
  
 
Cześć

Mozesz wymienić sam łącznik elastyczny - musisz tylko znać średnice na wlocie i wylocie, oraz długość elementu. Jeżeli podjedziesz do tłumnikarza myślę, ze bez problemu dobierze.
Natomiast jeżeli będziesz wymieniał cały element, to zwróć uwagę na mocowanie przy kolektorze wylotowym. Niektóe są przykręcane na 3 śruby, inne na 4.
Cena samego łącznika to pewnie ok 100 zł, natomiast kompletnego elementu sporo drożej. Do 2.0 robi to chyba tylko Walker, w każdym razie innych nie udało mi sie namierzyć.

Pozdrawiam.
Paweł
  
 
kufel a znasz moze te wymiary do 2.0?
ja musze tez ta siatke wymienic...za sama wymiane zawolali 40zl to chyba drogo?
  
 
Cytat:
2005-02-10 22:22:44, iampinki pisze:
kufel a znasz moze te wymiary do 2.0? ja musze tez ta siatke wymienic...za sama wymiane zawolali 40zl to chyba drogo?




Niestety nie mierzyłem. Wymieniałem całość. Płąciłem coś ok 270 zł. A jeżeli chodzi o złącza od cieniaska, to niby pasuje, ale o ile dobrze pamiętam te średnice są minimalnie mniejsze. Natomiast średnica plecionki jest na bank mniejsza od orginału.

A co do ceny ... hmmm ... myślę mniej więcej tyle wszędzie będą krzyczeć.
  
 
Po co komplikować sobie życie, wystarczy wymienić samą plecionkę, u mnie o ile sobie przypominam była w wymiarach długość.-22cm, średnica 6cm, (albo 5,5cm), - koszt około 60zł, są to standardowe wymiary, i pasują do wielu samochodów, dla upewnienia się można się wcisnąć pod auto i zmierzyć orientacyjnie- nie tylko samą siatkę ale razem z kołnierzami(lepsza większa niż na styk). Starą należy wyciąć, zeszlifowując spawy, a na jej miejsce wspawać nową. U mnie znajomy zrobił mi to poluzowując śruby kolektora i ściągając tylne wydechy z wieszaków, i to dość szybko. Tylko dobry spawacz żeby był bo potem bedzie pierdziało , ale większość mechaników raczej ma obtrzaskaną taką robótkę.
  
 
spawarki nie mam opanowanej takze to akurat musze dac zroibc
  
 
W moim 2.0 wspawany był sam łącznik elastyczny. Wymiary o ile pamiętam 230/60.