| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-09 22:58:40 problem ten wystepuje w każdym Fiacie 126p, oczywiście jeżeli nadwozie ma już swoje lata Należy:
-zdjąć resor -wyjąć z środka wszelkie dywany i wykładziny spod nóg kierowcy i pasażera -wejść pod auto i parę razy mocno uderzyć młotkiem w szpilki , aby odbiły dokładnie od starej blachy -wyciąć prawie pod samą przegrodą w środku blachę w kształcie I_I i odwinąć -wyjąć stare szpilki włożyć nowe nalepiej od mocowania resoru z poloneza trucka
-od spodu naspawać blachę o grubości min 3mm na miejsce gdzie poprzednio były mocowane -od środka przycheftować szpilki -zawinąć blachę na miejsce ( można delikatnie pospawać) -założyć resor -mocno dokręcić Mam nadzieję że w miarę jasno wytłumaczyłem
Jeżeli chodzi o przekładnie od Bisa to lżej chodzi kierownica , ale jest o cały obrót więcej niż w PF 126 od skrajnego położenia do skrajnego Nie opłaca się![]() [ wiadomość edytowana przez: Gregor125 dnia 2005-02-09 23:00:20 ] |
AGRUPA fiat 126 WARSZAWA | 2005-02-09 23:31:20 standard!!! Ja mam bude z 1999 i już robiłem.
ja robiłem jak gregor opisał wycinałem [_] w podłodze. - wycinałem z blachy 3mm prostokąt o odpowiednich wymiarach, - zaznaczałem na nim gdzie są dziury w podłodze po szpilkach, - wierciłem w blaszce otwory na szpilki - wkładałem blchę do dziury, - instalowałem szpilki. - następnie skręcałem do kupy i na koniec smarknąłem szpilki do wyciętej blachy. Bardzo łatwe wbrew pozorom i trzma potężnie. |
rosck Z Poznań | 2005-02-10 02:08:49 a co zrobić ze szpilkami od przedniego wahacza tam mi całośc na około zgniło w miejscu zgrzewów tego zewnętrznego wzmocniemia
macie na to jakiś domowy patent? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-10 06:56:51 to co się dzieje z waszymi autami , to po prostu jest standart Dlatego, jak tylko kupujecie auyko, nalezy obspawać wszelkie mocowania zawieszenia
Trzeba: -zdjąc wachacze -wyczyścić dokładnie miejsce mocowania -można jeżeli jest tragicznie wyciąć stare mocowania -kupić elementy przedniaj belki i wspawać -lub co jest mocniejsze !!! wyciąć szpilki, -wspawać nowe, o większej średnicy i i z drobniejszym gwintem -nałozyć blachę z wywierconymi otworami min 3 mm - dobrze obspawać, zabezpieczyć
Czekam , aż ktoś się spyta co z tylnymi mocowaniami wachaczy do nadwozia![]() |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2005-02-10 08:22:46 Mój mechanik miał jescze patenmt że |_| na końcu jescze czymś zalewał. |
eLMo126 SC Radom | 2005-02-10 08:32:06
Co z tylnymi mocowaniami wahaczy? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-10 14:12:02 Te bliżej skrzyni nie mają raczej tendencji do wysypywania się a te bliżej progów to już ciężka sprawa raczej .....Co zrobić jeśli ukręcą się sruby od regujacji kątów?? Jakie macie patenty na ich odkręcanie?? |
AgentCzor Ford Escort XR3i Tarnów/Kraków | 2005-02-10 15:40:53 U mnie z tyłu było dobrze ale z tym przodem sie doczepili na przeglądzie... Dobrze że autko szło na sprzedaż to podbili... ![]() |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-10 15:51:55 To powiem z własnego skromnego doświadczenia
Te z tyłu , o czym wielu nie zdaje sobie sprawy mają duży wpływ na prowadzenie się auta, szczególnie na sliskiej nawierzchni( mokry asfalt itp), należy koniecznie obspawać mocowania wewnętrzne jak i zewnętrzne a śruby jedyny patent jaki znam to delikatnie polewać jakimś spreyem do odkręcania i powoli odkręcać, a jak się urwie to rozwiercić, przegwintować i założyć nowe. Ja co jakiś czas wykręcałem i smarowałem grafitowym smarem. Nigdy nie miałem problemów![]() |
rosck Z Poznań | 2005-02-10 16:34:59 jakie mają być duże te kawałki blach pod resor - może ktoś podać dokladniejsze wymiary? [ wiadomość edytowana przez: rosck dnia 2005-05-29 23:53:33 ] |