Wycieraczki w klasycznym 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie czy w trakcie produkcji 125p zmieniały sie mocowania wycieraczek? - czy były takie jak w warszawie tzn. na sześciokat "do środka auta" w razie czego prześlę fotkę... jeśli nie wiadomo o co chodzi
  
 
Raczej się nie zmieniały.
U mnie przewinęły się klasykowe, póklasykowe, staroEMERowe i MRowe...wszystko to samo, tylko jedne chrom, drugie polerowane, inne czarne...
  
 
...i pierwsze ramiona chromowane byly wloskie, a pozniejsze to produkcja rodzima
  
 
chodzi mi o to że ramiona były zamienne zawsze np z maluchem? bo gosc na allegro mi sprzedał ramiona twierdząc że są do 125p to jest link aukcji:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40457175
- wiadomo grosze zapłaciłem chce tylko wiedziec czy takie tez były (tzn nie na wystające z auta mocowania czy były też takie że wycieraczka wchodzi do środka do auta??)
  
 
to nie są wycieraczki do 125/6p.
  
 
też mi sie tak wydaje. tylko chodzi mi o to czy w jakis pierwszych seriach takich nie było albo np czy nie było serii w której unifikowali fiaty do wycieraczek z warszawy na przykład bo koles twierdzi że wyjął je z kanta na szrocie
  
 
Cytat:
2005-03-15 15:23:19, tadzik128 pisze:
chodzi mi o to że ramiona były zamienne zawsze np z maluchem?



no oprócz różnicy w długości to zawsze się dało zamienić...
  
 
Od początku było tak, że nakładało się na bolec.
Nie było innych, chyba, że ktoś sobie przerobił.
Były czasem wersje ze śrubką z boku, ale to dalej to samo
Pozdrawiam