Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RWD Miłośnik FSO Polonez Caro Warszawa | 2005-10-14 11:16:32 Czy ktoś może wie jak usunąć ogranicznik obrotów w 1.6 Abimexie?
|
![]() Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2005-10-14 12:52:36 ![]() |
![]() jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-14 12:58:12 Chodzi ci o urywające się korbowody? Będzie cięzko ![]() ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-14 13:09:50
W nim chyba nie ma ogranicznika. |
profil-usunięty | 2005-10-14 13:12:42
jest, odcina benzynę jak złoto |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-14 13:16:54 To czemu się koledzy naśmiewają z pytania? ![]() |
RWD Miłośnik FSO Polonez Caro Warszawa | 2005-10-14 13:42:59 No właasnie czemu koledzy naśmiewają się z pytania?
To poważny problem (chyba) |
RWD Miłośnik FSO Polonez Caro Warszawa | 2005-10-14 14:07:52 Może i powinien, ale mimo wszystko chciał bym go usunąć.
|
![]() Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2005-10-14 14:07:52 teraz już chyba wiecie czemu Koledzy się śmieją ![]() |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-14 14:19:24
Nie. Zamiast się śmiac mogliby się od razu podzielić wiedzą. ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2005-10-14 14:22:12 Najprostszym sposobem pominiecia ogranicznika obrotow jest jazda na LPG. Dzieki temu ostatnio niechcacy wkrecilem moje zabaweczke na 7500rpm ![]() A tak na sreio to na 100% trzebaby sie podpiac do kompa i tam to zmienic. Jednak, tak jak koledzy juz pisali krecenie seryjnej OHVki powyzej odcinki nie ma najmniejszego sensu, bo nie ma tam ani mocy, ani tym bardziej momentu. Jedyne co tam znajdziesz to fruwajace glowice, ewentualnie korby w blotniku... |
profil-usunięty | 2005-10-14 14:23:18
a jaką wiedzą się podzieliliśmy, że OHV jest silnikiem wysokoborotowym niezdolnym do pracy w zakresie w którym ma odrboinę mocy??? a kto tego nie wie??? przestan bo to jest smieszne..... |
profil-usunięty | 2005-10-14 14:24:53
czytaj zdeassemblować zawartość pamięci programu sterownika i zmienic program zarządzający jego pracą? Powodzenia ![]() |
RWD Miłośnik FSO Polonez Caro Warszawa | 2005-10-14 14:34:59 Panowie skąd wiecie że silnik się rozpadnie po przekroczeniu 6200rpm, jak nikt z was tego nie zrobił.(no chyba że na gazie)
A poza tym ja nienastawiam się na bicie rekordu długo dystansowego. Może jest wśród was jakiś szpenio od elektryki i coś powie. I jeszcze jedno jak przyśpieszyć zapłon nie zmieniając czsu wtrysku. |
profil-usunięty | 2005-10-14 14:39:04
napisalem Ci - zdeassemblować zawartość pamięci programu sterownika ECM i zmienic program zarządzający jego pracą to jedyna metoda.... sa ludzie ktorzy sie nawet tym bawia... spenio od elektroniki i techniki cyfrowej, milo mi ![]() |
![]() jose Miłośnik FSO '73 Warszawa (Las Palmas) | 2005-10-14 14:39:44 Jak Już wspomnieno OHV-ka to taki paradox, który osiąga moc maksymalną i jako tako zaczyna się odpychać przy obrotach w których juz nie powinien pracować. Primo: archaiczny rozrząd o dużej bezwładności, który powoduje kłopoty z dostawa mieszanki i odbieraniem spalin, po secundo: trzy podpory, które powodują, że wał i korbowody gna się na wszystkie strony, po tertio: korbowody i tłoki o masie jak w starze i śmiesznej wytrzymałości, nieprzystosowane absolutnie do takich prędkości obrotowych i przeciążeń im towarzyszących. Bla, bla, bla... |
profil-usunięty | 2005-10-14 14:42:14 Jose ale my mamy cierpliwość... |