MotoNews.pl
  

E30 325 z blokiem od 325e czyli blok 2.7 podzespoly od 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich ktorzy mnie pamietaja i tych co nie znaja po tym jak swoja e30 sprzedalem tak przestalem zagladac na forum. od 9 miesiecy jezdze honda civic ale do tematu e30 powracam bo juz taka zakupilem z tym ze teraz plan jest powazniejszy. juz zakupilem komplet ospojlerowania mtechnik 2 oraz siedzenia recaro ktore obszyje skora i beda piekne jutro pod garazem stanie e30 w ktora pojdzie sporo pracy no i kasy.

Planowalem wkladac silnik 2.5 ale ostatnio slyszalem od pewnego goscia ze wlozyli do e30 silnik 2.5 ale z blokiem od ety 2.7 i podobno rezultaty byly oszalamiajace. swietny moment od nizszych obrotow i moc wieksza, znalazlem na stronie e30.de rowniez opis takiej akcji dla silnikow eta i super eta ( eta ma 122km a super eta 129km)
TUTAJ
dokladnie seite 3.0 oraz seite 3.2
Moje pytanie brzmi czy ktos juz sie spotkal z tym tematem? czy ktos cos wie? jezeli rezultaty maja byc swietne to powaznie bym sie chcial nad tym zastanowic, niemieckiego nie znam a tekst juz dalem do przetlumaczenia znajomej, jutro powinienem miec przetlumaczone dam znac co tam jest napisane ale byc mozektos juz cos wie? wiem tyle ze silniki 2.5 od 2.7 roznia sie skokiem tloka bo w 2.5 jest skok 75mm a w 2.7 81mm srednica tloka jest taka sama..
  
 
Siemka tez niedawno dodalem podobny temat ale nikt chyba nie wie;/ moj jest zatytólowany Dol ety z gora m20 i sa tam linki....pozdrawiam
  
 
znalazlem jedna wypowiedz wsrod linkow ktore podales ze gosc zamontowal do bloku 2.5 wal i korby od 2.7 a osprzet od 2.0 i uzyskal 150km a po zalozeniu przeplywki i kompa od 2.5 auto sie przymulilo nie rozumiem tego, ciekawe jaka mial glowice.. gdyby ktos potrafil przetlumaczyc to co jest na stronie e30.de moja "tlumaczka" nie daje rady z tematyka motoryzacyjna po niemiecku
  
 
wlasnie w tym problem ze malo na ten temat jest na pl stronach ... a szkoda....tez jestem zainteresowany...
  
 
Powklejaj sobie TU.... tresc i bedziesz mial przetlumaczone Nie dziekuj.... pozdrawiam (niestety troche slabo tlumaczy;/)

[ wiadomość edytowana przez: Szop dnia 2007-12-20 12:06:11 ]
  
 
dzieki za checi ale z tego tlumaczenia nic nie wychodzi, kumpel ma naprawde dobry translator jezyka niemieckiego widzialem jak tlumaczy musze go tylko wziasc od niego. ale wstepnie moge powiedziec ze tak z tego wynika ze robienie na ecie tej 122km nie ma sensu a na superecie 129km trzeba sie jeszcze pobawic w pare rzeczy a nie tylko przelozenie bloku. na takie eksperymenty mnie nie stac tzn moze i stac ale jak efektu nie bedzie to sporo kasy pojdzie w bloto, chyba pozostane przy 2.5... ale jeszcze zobaczymy co translator lepszej jakosci pokaze
  
 
Wlasnie oto mi chodzi...(ze szkoda hajsu w bloto wje...ac jak nie bedzie duzej roznicy miedzy 2.5 l ) no ale swiat nalezy do odwaznych pozdrawiam ( jak przetlumaczysz to mozesz dodac do postu....)
  
 
najpredzej moglbym to przetlumaczyc po 3 stycznia ale mysle ze nie warto dlatego ze aby kupic silnik 2.5 m20 trzeba dobrze poszukac a jak juz sie znajdzie to za spora kase a ze sa to silniki juz stare nie da sie ukryc nadawalby sie raczej do remontu i z racji tego najprawdopodobniej bede montowal do swojej e30 silnik od e36 / e34 2.5 m50, z tego co sie wstepnie orientowalem lapy pasuja od e36, chlodnice trzeba znalezc jakas ciensza, lepiej zeby byl z vanosem jezeli chodzi o montaz bo wtedy kolektor dolotowy nie wadzi o serwo maly problemik moze powstac przy eketronice trzeba przerobic bo w e36 gniazdo ma 25 pin a w e30 20 pin zobaczymy jak to bedzie dam znac ale to dopiero bede wkladal ok lutego / marca
  
 
no oki jak bedziesz cos dzialal to mozesz dac znac odnosnie rezultatow...pozdrawiam