Jakie cześć do zawieszenia aby po miesiacu nie padły :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam posiadam bmw E-36, 316i jakieś 0,5 roku temu wymieniłem tuleje na przednich wahaczach i było pieknie przez 1 miesiąc potem koła zaczeły mi chodzić po 2 cm w przod i tył, na szarpakach okazało się, że tyleje (takie dwie rury jedna w drugiej połączone gumą) na wahaczach mają chyba za mięką gume gdyż ta poddaje sie pod naciskiem wahacza i koła latają jak chcą. Nie pamietam jakiej firmy były to tuleje dałem za nie 160złotych 2 sztuki. Jak możecie i łapiecie o jaką część mi chodzi to doradzcie jakiej firmy kupić te tuleje, jakie powinny miec oznaczenie itp. bo nie chce po raz kolejny byc rozczarowany i wywalić szmal. A przy okazji mam zamiar tez zmienic amortyzatory z przodu jakie polecacie ??

Pozdrawiam
  
 
te tuleje w wachaczu są właśnie po to aby koło przemieszczało sie podczas jazdy a nie trzymało sie na sztywno zresztą tak jest w większości aut
  
 
Hm dziwne to co piszesz, musisz jechać na stacje przeglądów i niech tam Ci poszarpie i powie czy jeste dobrze czy źle, ale czy Tobie to przeszkadza podczas jazdy??????

Jeżeli chodzi o amroy to poledzam Sachs'a
  
 
no nibmy tak ale ja przed wymianą miałem luz tylko na jednej z nich uszkodzonej po kolizji druga trzymała koło ok, wymieniłem obie a teraz efekt jest taki na obu kołach jak przed wymianą tej uszkodzonej (miała rozerwaną gume) Gdy ruszam kołem dłońmi to ono potrafi sie ruszac w przod i tył tak z 2 cm tak nie powinno być, sprawdzałem u kolegi u niego koła stoją sztywno. Ja rozumiem ze powinny tuleje amortyzować ale nie az tak w trakic jazdy np. przy hamowaniu czyje jak koła uciekają tzn. chowają sie do środka gdy puszczam hamulec wracają, no chyba ze to wina czegoś innego ale czego ?? na szarpakach było widać jak te gumy w tulejach poddają się prawie do samego końca, gdy np. przejeżdzam jednym kołem po błocie sniegowym np. przy wyprzedzaniu to czuje jak dane koło ucieka a po powrocie na czystą jezdnie wraca i nie sciąga mnie

Gdzies kiedys czytałem na temat tych tuleji i posiadajacy doswiadczenie w tych sprawach podawali jakiej firm sie wystrzegac przy ich zakupie a jakie tuleje kupywac bez obaw
[ wiadomość edytowana przez: Sajgoon dnia 2005-02-22 20:16:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Sajgoon dnia 2005-02-22 20:21:48 ]
  
 
półtora roku temu smiałem sie z mojego kolegi ktory zaproponował mi zamiast kupowac amory nowe zregenerowac je posłuchałem go poniewaz krucho z kasą było kosz najtanszego na przód to 425zl tył 390zł za regeneracje wszystkich 4 480 zł(stawiasz auto i po 8 godzinach odbierasz) klient uzywa zestawów sachs przejechałem 20 tyś w styczniu robiłem przegląd i mają sprawnosc przód 75 i 76% tył 78 i 78% diagnosta nie mogł uwierzyć ze sa regenerowane i 20 tyś przebiegu mówił ze niektóre nowe mają taką sprawnosc (regeneracja polega na wymianie wszystkich czesci amortyzatora zostają tylko czesci ktore nie maja wpływu na amortyzacje czli które praktycznie sie nie zużywaja)
moge z czystym sumieniem polecic ci regeneracje ale na podzespołach sachs bo tylko z nimi miałem do czynienia ja na pewno nie kupie już nigdy nowych amorów chyba ze do profesjonalnego tuningu lub sportu
  
 
na temat regeneracji amorów juz tu było.
co do tulei to nie jest bez znaczenia jak sie je wciśnie. chodzi o ich połozenie wzgledem wachacza. sprawdź czy dobrze zostały wciśniete, czy we właściwym położeniu.
pozdrawiam
  
 
tuleje włożone prawidłowo, juz parokrotnie sprawdzałem i porównywałem, bede szukał orginaów gdyz nie stać mnie na ich wymienianie co miesiac, pewnie dostały mie sie jakies podróby a miały byc bardzo dobre, co do amorków to dzięki za info.
  
 
Ja regenerowałem wachacze i nie miałem żadnego problemu! Koszt to chyba ok 60zł za ssztuke, zostawiasz stary i odbierasz zrobiony! - chodzi o E32 735 87r
  
 
aldik, ale regeneruje sie sworznie w wachaczach, a nie tuleje gum-met. tuleje sie poprostu wymienia.
pozdrawiam
  
 
A co sadzicie o podzespolach Febi Bilstein??
Bilstein jest dobra firma, ale czy ktos z was montowal takie elementy u siebie?
Ja mam jedynie silentblocki i jestem z nich bardzo zadowolony.
Elementy troche drozsze, podobno ida do niektorych modeli na seryjnym wyposazeniu.

  
 
silentblocki gdzie takie można dostać i czy to jest ich orginalna nazwa ? jak powinno wyglądać oznaczenie tego produktu dzisiaj byłem na szrpakach te moje tuleje pracują od samego ruszania kołami dłońmi gumy w nich sa za miekkie


co do amorków to jeszcze raz zapytam jakie i gdzie naj taniej dostane, w sklepie za monroły olejowe 1 sztuka na przod 400 złotych
  
 
widzialem na allegro zaz ok 280 zl za szt na przdo (tyl taniej) orygionalne NOWE sachs'y. Aukcja jest caly czas.
Maja do kazdego bmw.
Silentblocki znjaduja sie z tylu auta, na tylnej belce.
A firma Febi Bilstein.
Poszukaj ich produktow, mi sie wydaje ze sa ok.
Jesli je poleca BMW jako zamienniki to chyba sa wporzadku...

A te amrki chyba warto? Za komplet jak sie opytalem do e34 zaplcic bym musial 760 zl za nowe
Piekna cena!!
  
 
ja miałem walnięte dwa wachacze i wolałem kupić używane oryginały bmw (były w bardzo dobrym stanie) niż kupić w sklepie jakieś lipne zamienniki pomimo że nowe były troche tańsze.
  
 
Cytat:
A firma Febi Bilstein.
Poszukaj ich produktow, mi sie wydaje ze sa ok.


ludzie! bistein to zajebiste zawiasy i mozna części produkcji tej firmy kupować z zamknietymi oczami.
a co do amorów to jest polska firma (KM, czy jakoś tak), która robi zajebiste teleskopy a są przy tym sporo tańsze od np sachs, czy monroe. a i gwarancja jest dwa albo trzy lata. mówił mi o nich mój kolega który ma sklep z częściami do zachodnich aut. szczerze je polecał.
pozdrawiam