Pęknięta uszczelka pod głowicą???????, co z tym robić???????

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam pytanie do specjalistów z motoryzacji, mam bmw 750 e-32, ostatnio wymieniłem chłodnicę, dokładnie 3 tyg temu, stara chłodnica pękła, nie dało się naprawić, ale nie w tym rzecz, nie zdążyłem nawet przegrzać silnika i od tamtej pory, czyli po wymianie chłodnicy zauważyłem, że zaczęło się robić "masełko orzechowe" w moim płynie chłodniczym, wczoraj do tego pękł mi lewy przewód łączący chłodnicę z pompą wodną. Nie widzę by jakiś niepokojący dym mi szedł z wydechu, ani też nie zauważam, by woda dostała się do oleju w silniku. Pytanie brzmi - Czy można po wymianie tego przewodu jeżdzić nadal samochodem, czy też od razu naprawiać bryczkę trzeba. Samochód nie stracił na mocy, od czasu, gdy pojawiło się masełko, czy też nazwijmy sobie to kawę z mlekiem. Z góry dziękuję wszystkim chętnym mi pomóc, bo ja się przyznam, że nie znam się na tyle, by sobie samemu poradzić, pozdrawiam wszystkich, członków klubu

Ja bym proponował zająć się tym jak najszybciej jedno jest pewne taka jazda nie służy silnikowi...

jeżeli to masełko jest tłuste to masz problem - olej w płynie chłodzącym, aczkolwiek jeszcze nie na 100 % ponieważ może to być po pierwsze - olej, ale nie twój, ale ten który znajdował się już w chłodnicy, jeżeli była używana(używana chłodnica pochodziła z samochodu, w którym piardł silnik i został rozebrany na śrubki). a po drugie, jeżeli ta maź nie jest tłusta, może to być jakiś syf (rdza - ktoś mógł jeździć na wodzie) jeżeli oczywiście kupiłeś używkę. Proponuję spuścić płyn, (i tak musisz to zrobić), przepłukać układ zwykłą wodą, potam zalać go też zwykłą woda i zrobić kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów i zobaczyć jaki jest płyn. ps. tylko nie zapomnij spuścić wody, bo będziesz miał znowu w najlepszym przypadku chłodnicę do wymiany.