Orientacyjny koszt remontu silnika 1050/1300 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześc !

Czeka mnie :

-szlif wału

- kupno nowych tłoków i pierścieni

- szlif bloku (jeżeli znajdzie się nadwymiarowe tłoki lub dopasuje od innego samochodu) lub tulejowanie bloku jeżeli dostępne będą tylko nowe nominalne tłoki

- lekki remont głowicy - docieranie zaworów i w związku z tym ustawianie luzu zaworowego (ustawiane płytkami)

Ile będzie mnie kosztować ta 'impreza' ?

Jak jest z cenami u was ?
  
 
Cytat:
2005-02-04 19:33:45, Porthos pisze:
Cześc ! Czeka mnie : -szlif wału - kupno nowych tłoków i pierścieni - szlif bloku (jeżeli znajdzie się nadwymiarowe tłoki lub dopasuje od innego samochodu) lub tulejowanie bloku jeżeli dostępne będą tylko nowe nominalne tłoki - lekki remont głowicy - docieranie zaworów i w związku z tym ustawianie luzu zaworowego (ustawiane płytkami) Ile będzie mnie kosztować ta 'impreza' ? Jak jest z cenami u was ?



mam chyba kpl tlokow nowych do 1300 jakbys chcial zostal mi z pontona.
  
 
moze ci powiem co bylo u mnie i za ile

szlif cylindrow - 100 pl

szlif walu - 100 pl

nowe tloki 3 szlif - 260 zl

osadzenie tloków na sworzniach - 90 zl

planowanie pola pod glowice (gory silnika) - 100 zl

oczywiscie bez faktury - byl to 903
  
 
jak ja sie orientowalem do 1,3 od ritmo tulejowanie 500zl
pierscienie jakies 260zl (sick!!!)
tloki chyba cos okolo 450-500 za komplecik ale tu nie jestem pewny

ogolnie na kapitalke silnika jak liczylem wyszlo by mnie lekka reka ponad 1000zl

do tego regulacja zaworow na plytkach 100zl za robocizne
plytki mozna dac od LAdy sa takie same a kosztuja 30-60gr za plytke tylko

zawpry sam sobiie dotrzyj pasta i ta wiertareczka specjlana do docierania zaworow albo recznie jak masz zdrowie
nie planuj glowicy za duzo ja planowalem 2 mm i komprecha byla masakryczna rozrusznik nie dawal rady

co do szlifu walu nie wiem

sa + i - kapitalki jak zrobisz all to masz islnik nowke na ktorym przejedziesz od zajeb... km a nawet jesli wydasz te 1,5tys na nowy ssilnik nie masz pewnosci w jakim jest stanie i czy po przejechaniu 1tys nie ebdzie cie czekalo to samo co cie czeka teraz wiec oplaca sie robic kapitalke ale trzeba sie liczyc z naprawde duzym kosztem
  
 
{ot} bullit dresie to nie ten silnik 1300...
  
 
pierścienie od łady 80 zł,panewki 140 kpl.szlif wału 100zł,reszta od stanu silnika