TRzesie buda przy ruszaniu 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
TAk jak w temacie. Przy ruszaniu trzesie mi buda przez jakies 1-2sekundy. Nie zdarza sie to zawsze ale raz na jakis czas. Co to moze byc? Jeszcze mi sie nic takiego wczesniej nie zdarzylo wiec was pytam o zdanie.
  
 
Mogą być poduszki.
W moim kaszlu akurat winnym okazał się docisk sprzęgła.
  
 
Poduszki pod skrzynią, speżyna mocująca silnik, uszkodzona opona jub felga.. itd. powodów jest wiele Najcześciej w moim przypadku była to opona lub felga.. do tego jak kieys miałem brede to przy pewnych obrotach wszytsko drgało.
  
 
Ja stawiam na poduchy albo docisk!!!
  
 
Może to być począwszy od poduszek przez sprzęgło na rozchodzącej sie budzie skończywszy. Sprawdź poduszki, później bude w okolicach tylnej belki. Pozdrawiam Vad
  
 
u mnie takie objawy były, wymieniłem sprzęgło i drgania ustały
  
 
jeszcze proponuje sprawdzic polaczenie skrzynia-silnik... a jesli nie to to bylo jeszcze jakies lozysko w skrzyni ktore jak sie sypnie to wlasnie efekty sa ze wszystkim trzesie przy ruszaniu ...ale nie pamietam ktore to
  
 
Mam to samo od czasu jak dostalem w dupe..Przy ruszaniu na 1 dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, natomiast na wstecznym prawie zawsze..Poduszki to nie są na pewno bo wymienialem..wiec pewnie tak jak mówicie sprzęło.. ale nie chce mi sie tego robic, az tak to nie przeszkadza..
  
 
ja tak mialem jak sprezyna mocujaca silnik mi pekla
  
 
Mocowanie tylnej belki jest ok oblookalem bude i tez spoko. Czyli powiadacie ze docisk albo poduszki pod skrzynia? Czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc?
  
 
A zabieraki i półośki ? Wydaje mi się, że jak są kiepskie, to też może być podobny efekt przy ruszaniu ...
  
 
Cytat:
2003-12-28 16:14:32, ali_ pisze:
lozysko w skrzyni ktore jak sie sypnie to wlasnie efekty sa ze wszystkim trzesie przy ruszaniu ...ale nie pamietam ktore to



o jakie łożysko chodzi wie ktos morze bo ja wszystko wymieniłem i dalej kicha
wypisze co wymieniłem :
-docisk tarcza sprzęgła
-przeguby, kielichy
-wałek sprzęgłowy i tylejka w wale
-plastikowe tulejki od łapy do wyciskania łożyska oporowego
-poduszki spreżyna silnika itp
-półosie długie skrzyni
i dalej przy ruszaniu wali dodam ze spręgło juz 2 raz wymieniane poduchy pare razy też i nic jak było tak jest i to nie zawsze tak jest
jak sie uda nieraz nie trzęsie a jak sie trafi to wali jak gupi i tak juz od ponad 2 lat czyli od czasu jak kupiłem kaszloka
prosze o pomoc
  
 
kurde skąd ja to znam, niedawno wymieniłem sprzęgło i docisk i nie jestem pewien ale chyba od tego momentu jakoś zaczęło budą trząść....dzisiaj kupiłem włoską sprężynę silnika i sprawdzę czy po wymianie będzie lepiej(założenie włoskich poduszek pod skrzynie nie dało rezultatów)
  
 
proponuje zalozyc trzecia poduszke pod skrzynie(jesli niemacie) i powinno byc sii...pod sprezyne zawieszenia silnika dolozyc 2 od tymnich amorow(wcisnac na ta tulejke).....i niepowinno nic trzesc.Znany patent ale skuteczny
  
 
Cytat:
2003-12-28 17:42:02, rabbit pisze:
ja tak mialem jak sprezyna mocujaca silnik mi pekla



Ja miałem to samo !! Zmieniłem sprężyne i odrazu o niebo lepiej :]
  
 
ja nawet dopatrzyłem się gdzie tak wali
a walią to półoski o obudowes skrzyni bądz w kielichu o nakrętki a to wina tego ze przy ruszaniu silnik mocno się kolebie i powodem tego tez jest częste sie zrywanie poduszek-jedno mnie gnębi dlaczego niektórzy nie mają takiego czegoś tylko ja i nieważne jaki docisk jaka tarcza jaki silnik i jaka skrzynia
ktos pisał niżej o jakimś łożysku może to jesdnak to jakięs łożysko w srodku się skończyło
  
 
proponuję sprawdzić czy silnik jest poprawnie zamocowany. z tego co pamiętam to ważne jest wypoziomowanie silnika, najlepiej to zrobić na kanale. sprawdz poduszki czy sie nie odkręciły i czy nie popękały. poduszki lepiej kupować niefabryczne bo są twardsze. sprawdz także sprężynę. może to być także coś z belką, może zgrzewy puściły. mi też się silnik kiedyś telepał, jak na brodnicy urwałem całą belkę
  
 
ja kupiłem włoską sprężynkę do silnika z włoskimi gumamimam nadzieje że to coś da......telepanie to jeszcze nic...ja jak ruszam z jedynki spod świateł to jedynka prawie zawsze mi łupnie.
  
 
z tym ustawieniem silnika to też możesz mieć racje
kolejne pytanie się nasówa ile cm/mm ma buć skrzynia od podłogi i jak tam jest z tym ustawienie przód tył silnik można presówać jak to ma być nigdzie o tym nikt nie pisze
  
 
oblukajcie sobie tulejke w wale silnika....jak jest wyrąbana to budą trzęsie...