Cieknie olej z pod kolektora ssącego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie jak w temacie coraz bardziej cieknie mi olej z pod kolektora to objaw zużytego silnika czy może uszczelniaczy na zaworach? Jak to sprawdzić?
Pozdrawiam
  
 
możliwe że poszły uszczelniacze od turbiny
  
 
a gdy pójdą uszczelniacze od turbiny to czy straci ona swoje właściwości bo ostatnio sprawdzałem ją i w serwisie byli zdziwieni bo miała parametry jak nowa.
  
 
sprawdzenie ciśniena doładwania nie daje gwarancji szczelności turbiny
  
 
Jeżeli sprawdzali turbine to musieli ją wymontować.Sprawdzenie parametrów turbiny może odbywać się na specjalnym stanowisku na którym sprawdzają liczbe obr/min. wywazenie wirników,szczelność uszczelniaczy.Prostym sposobem sprawdzenia czy uszczelniacze są sprawne jest zdjęcie węża którym jest połączona turbina z kolektorem ssącym i zobaczyć czy jest w nim olej,jeżeli jest to znaczy,ze poszly uszczelniacze.Wirnik turbiny obraca się na poduszkach olejowych i spadek ciśnienia oleju powoduje zatarcie wirnika a następnie skrzywienie lub ukrecenie ośki.
  
 
widziałem wiele doładowanych aut i w każdym bez wyjątku był olej w kolektorze ssącym . turbina nie jest idealnie szczelna a pozatym spręza pary oleju z odmy które sie osadzają na wszystkich ściankach za turbiną
  
 
hz prawde mowi wlasnie w moim tds ie przewod za turbina jest spocony od oleju ale to norma i nic sie nie dzieje.samochod moc ma konkretna!
  
 
Tak to prawda ja też tak mam!