"gwizdki"- wysokotonówki.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.Witam wszystkich "audiofilów" i pytam gdzie w swoich brykach zamontowaliscie "gwizdki" ( wysokotonówki).
2. Jestem przyznaje laikiem w tych sprawach i prosba o rade czy bezposredni podpiąć je pod wyjście z radia?
PS. Kiedyś miałem kadetta i tak zrobiłem niestety jakimś dziwnym prawem sie zjarały a znajomy powiedział mi że trzeba zamontowac jakieś kondensatory czy coś takiego (poniewaz jara je dzwięk basowy)- poradzcie proszę.
Dzięki za wszelkie info. i sugestie.

zwrotnica albo jak sam sie ostatnio dowiedzialem kondensator a umiescic najlepiej na desce z przodu lub po bokach na drzwiach

Popoeram liked'a w 100% !!! ja w Explod'ach mam kondensatorki i dzialaja super !

można ewentualnie zabudować je w słupki....wygląda to nieźle i gra ok ja osobiście wolę to zrobić tak żeby z zewnątrz nie było nic widać, czyli w mocowaniach oryginalnych.

gwizdki powinny bec zamontowane mniej wiecej na wysokosci uszu , jednak wiem ze najelpszym rozwiazaniem jest montaz w/w przy lusterkach a najlepiej to na slupkch na samym dole przy laczeniu sie z deska rozdzielcza...jak je ladnie zabudujesz to nie bedzie ich prawie widac a scena dzwieku jest fajna.

Jeśli chodzi o kondenstaroki to zakłada się najczęściej 2,2uF (mikro Farada) na plusowy kabel doprowadzający sygnał do głośniczka, natomiast samo zamontowanie, to ja mam ułożone na podszybiu w samych rogach.

ja tysz mam kondensatorki na tyle a z przodu nie zalozylem bo nie mam kiedy a w domku mi jeden EKSPOŻYN, ja tu slucham muzy a tu patrze syczek wisi rozerwany za dlugo sluchalem muzy a raczej za glosno

Cytat:
2005-02-16 14:34:27, Raven pisze:
Jeśli chodzi o kondenstaroki to zakłada się najczęściej 2,2uF (mikro Farada) na plusowy kabel doprowadzający sygnał do głośniczka, natomiast samo zamontowanie, to ja mam ułożone na podszybiu w samych rogach.

Dzieki a możesz mi powiedzieć jakie ( firma i model) założyłeś