MotoNews.pl
7 Podejrzanie cheap chip (20063/0) - PT
  

Podejrzanie cheap chip

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co sądzicie o takich wynalazkach. Czy ktoś ma doświadczenia w tym temacie?
  
 
CHGW co to jest... pewnie cos jak dynamizer, magnetyzer, cud szpryca... badziew jakis
  
 
Pewnie pomaga to tyle co owiewki na PC-cie.
  
 
Może być to jakiś prosty układzik zwiększający długość czasów wtrysku. Efekt - lekkie zwiększenie mocy, lekkie zwiększenie zużycia paliwa (pewnie adekwatne do przyrostu mocy 10-20%), szybsze zużycie katalizatora.
Jednym słowem wzrost mocy w zamian za wzrost spalania
  
 
witam

Jest dokładnie tak jak pisze "Stapoz" jak wiadomo projektanci wybierają kompromis pomiędzy zużyciem paliwa,mocą,a zużyciem silnika.A tuningowcy przesuwają ten punkt pracy zgodnie ze wzorem moc X zużycie paliwaX zużycie sinika /do jego trwałości. Reasumując jak Kogoś stać na remont kapitalny przy 100000 jego wola , w każdym razie przyrost mocy do ogólnie poniesinych kosztów nie tylko zakupu samego chipa , ale wszystkich innych elementów jest raczej nieopłacalny.No chyba że Ktoś kupuje nowe autko i po 2 latach kolejne i tak dalej wtedy raczej martwić muszą się kolejni nabywcy tak tuningowanych aut .. ale to już inna bajka

Pozdrawiam
Edmund Dantes
  
 
Dokładnie tak jak powiedzieli moi przedmówcy. Zysk mocy nie jest gwarantowany. W sposób prymitywny zmieniana jest charakterystyka prcy silnika co zazwyczaj kończy się że silnik nie pracuje tak jak trzeba a przy tym potrafi wychlać tyle co góral z podhala. Diagnoza - ODRADZAM!!! Jedyne w miare pewne rozwiązania aczkolwiek nie do końca to zmiana (korekta) softu kompa i to też nie za szerokim zakresie. Ruscy są w tym dobrzy. Są strony z nowym softem dla osób, które chcą wywalić katalizator i żeby silnik nie wariował robi się upgrade softu.

Pozdrawiam
  
 
He, he,...

Po pierwsze primo:
Ekstra (albo mocno do dupy ?) mieć coś, co niezależnie od silnika w którym to zastosujesz daje 15 - 20KM więcej: tzn. w CC da 15KM, i w MV6 da 15KM - ot, egalitaryzm.

Po drugie primo:
To co ja tam widzę, to jakieś pokrętełko i skala - co nasuwa mi najbardziej moim zdaniem prawdopodobną odpowiedź: zmiana rezystancji - stawiam na temperaturę powietrza, ale być może coś z przepływomierzem - grzebanie w tych sygnałach może oszukać sterownik tak, aby traktował to jako zimniejsze powietrze lub większą jego ilość i zwiększał ilość paliwa. Sprawa jednak zbyt skomplikowana na takie ustrojstwo, a poza tym: taka kasa za regulacje oporności???
Wolę zmienić częściej filtr powietrza

Pzdr.
  
 
Nie ma to jak srebrna puszka...
  
 
Dobra srebrna puszka nie jest zła

A jak mi się znudzi, to przerobię ją na końcowy tłumik przelotowy - jakby nie było, to polerowana stal 18-10 i wtedy dopiero będzie....

Pzdr.