Silniczek krokowy od "luzu"

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam pewien problem, na 99 % jest związany z silniczkiem krokowym od tzw luzu. Problem w tym że po wrzuczeniu na "luz" silnik mojego auta pracuje na 2000 - 3000 obr/min. Po odłoczeniu silniczka jest ok. Na benzynie oboroty są delikatnie podniesione (około 1200 obr/min) i jest to prawie nie odczuwalne. Gazownik powiedział że nalęzy go przeczyścić, ale gdy go zdemontowałem to zobaczyłem że tam nie ma za dużo do czyszczenia. Boje się że może być uszkodzony. Czy ktoś wie co zrobić z tym fantem ???
  
 
chyba juz było coś pisane na ten temat na forum
  
 
"szukaj na forum" twoim wybawcą!!! Jest duzo na ten temat!

A tak odnośnie silniczka-od benzyny jest jeden i od gazu też inny(oczywiscie jeśli masz instalacje z krokowym do gazu)!Poczytaj też post o "Wszystko o Scoupe" tam troche jest opisane lub zajzyj tuRegulacje....--Mitsubishi i Hyundai to to samo!
  
 
układ bedzie pewnie taki sam jak u mnie : https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=85066&c=89&f=7
  
 
Dziękuje za pomoc.
Coś czuje że czeka mnie wymiana na nowy....