MotoNews.pl
  

Skrzynia biegów, wał i most

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wiem co ale cos mi nawala, przypuszczam ze to cos ze skrzynia ciezko wchodza biegi szczegolnie 2, ciezko wchodzi 1 gty sie wozek toczy tak bardzo wolno trzeba pracwie stawac, ijeszcze czy wal ma sie ruszac tzn. gdy wejde pod auto mozna nim ruszac tak z ok 1,5 cm, zarowno w skrzyni jak iw moscie
  
 
To że jedynka nie chce wejść to raczej normalka. Co najwyżej sprawdz, czy masz hipol w skrzyni, co do wału to jak to możliwe, że się rusza???
  
 
juz tlumacze hipol jest na bank przedwczowaj wymienialem, a wal poprostu chycisz go reka i da rady nim krecic nie duzo ale jednak
  
 
no i ogolnie biegi opornie wchodza nawet mozna powiedziec lekki zgrzyt szczegolnie przy 2 i 3, czy moze to byc sprzeglo
  
 
Tzn może to być sprzęgło, ale sprzęgło utrudniałoby wchodzenie wszystkich biegów. To pewnie sprawa synchronizatorów ale nie będę się wypowiadał bo nie wiem na bank ale ktoś będzie wiedział lepiej z pewnością. Wał to aż z ciekawości sprawdze jutro bo nawet nie wiem. Tylko, że u mnie krzyżaki już wyjebane to może być niemiarodajnie
  
 
wszystkie biegi nie wchodza tak jak by mialy to robic ale w szczegolnosci 2, synchronizatory- cyprys mowil ze troche maly przebieg zeby poszly 90 tys, sprzeglomoze zis troche podciagne to siezobaczy, a ztym walem poprosty szuj jak tam cos sie tlucze przy zmianie np. jedziesz na luzie, tak z 60 i wlanczasz 3 slychac ze tzaki stuk jakby dopiero po tym 1,5 cm chwycilo i ciagnelo
  
 
Cytat:
2004-11-07 20:11:28, CARORACER pisze:
juz tlumacze hipol jest na bank przedwczowaj wymienialem, a wal poprostu chycisz go reka i da rady nim krecic nie duzo ale jednak


Hipol jest do d... też tak miałem a jak przyszło -10 to już w ogóle kapa proponuję Tutelle i będzie po kłopocie ze skrzynią
  
 
U mnie luzu brak
  
 
bandzior moze hipol do du.. jest ale mi sie wydaje ze to nie jego wina
  
 
Jeśli idzie o trudności z wbojaniem biegów to wydaje mi się że tak bo miałem kiedyś taki przypadek.
  
 
a jesli idzie czasem o lekki zgrzyt to co
  
 
moze troche glupie pytanie, ale czy mozliwe zebym przejezdzil bez podpory wału 30 tys, dokladnie nie wiem co i jak z ta podpora ale zauwazylem ze miedzy skrzynia a mostem nic walu nie podtrzymuje
  
 
powinno byc łożysko z podwieszką przykręcane do podwozia.a luz obrotowy na wale to luzy miedzyzębne w przekładni w moscie.mozna z tym jezdzic o ile ktos potrafi zniesc stuki przy kazdej zmianie biegów.jest tez ryzyko zmielenia zębów na walku atakującym w moscie.ale do tego potrzeba 400kg ładunku i dobry strzał z kapcia.stuki zaszły mi za skóre po 20tys
  
 
no to mi sie zdaje ze zadnej podwieszki z lozyskiem nie mam ale kur** czary
  
 
nie mozliwe,od sprzegła gumowego przy skrzyni do mostu jest tylko prosty wał??????chyba cos kręcisz.zobacz jeszcze raz..........
  
 
hehe nic nie krece, moze tak ma byc a moze mnie zle zrozumiales, nie wiem bo innego poloneza od spodu nie ogladalem i nie wiem jak to ma wygladac, ale juz wyjasniam jak jest u mnie: wal jest przylaczony do skrzyni, nastepnie pierwsza czesc walu polaczona jest z druga i ta druda polaczona jest do mostu i moje pytanie jest takie czy cos jeszcze ten wal ma podtrzymywac?
  
 
podpora no i sie potwierdzilo patrzac na to zdjecie, kolo laczenia pierwszej czesci walu z druga jest jak mniemam ta podpora

[ wiadomość edytowana przez: caroracer dnia 2005-02-23 20:29:41 ]
  
 
mam pytanko co do skrzyni biegów w 126p chodzi o że na zgaszonym silniku wchodzą wszystkie biegi a po odpaleniu niema ani 1 ani 2!!! 1 wejdzie jak się ją wbije i trzeba trzymać bo wyskakuje a 2 za cholere niewchodzi!!!
Co to może być??


POZDRO