| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-19 18:50:31 Przymierzam sie do wymiany na wałek z 899 ale zabardzo nie wiem od czego zacząć. |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-02-20 22:50:02 czy walek 899 nie jest przypadkiem slabszy od 903?
w sumie dlaczego zmieniasz na taka kombinacje? |
qdlaty 126p Warszawa | 2005-02-20 23:02:44
nie wiem dlaczego ale mam wrazenie ze nie wiesz o czym mowisz. Po co zdejmowac glowice? zeby kupowac uszczelke ? nie wystarczy odkrecic klawiatury ? Szklanek popychaczy tez nie wyjmiesz do gory bo one wychodza tylko w dol. Zastrzegam ze niejestem mechanikiem ale dwa dni temu rozkrecilem 899 pzd c. |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-21 09:15:49
|
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2005-02-21 22:41:53 acha no tak myslalem, ze tak sie zapytam inwestycja sie oplaca? nie lepiej kupic cale 899? |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-21 23:13:49 [ wiadomość edytowana przez: eolmint dnia 2005-02-21 23:33:23 ] |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-21 23:15:53 [ wiadomość edytowana przez: eolmint dnia 2005-02-21 23:33:00 ] |
fulda seicento 1,4 16v Zabrze | 2005-02-21 23:33:09
![]() |
fiorino fiat punto Bydgoszcz | 2005-02-22 00:19:45 sorry,ten gość ma rację co szklanek,czyli klawiatura tylko bez ściągania głowicy,pomyliłem się z polonezem,dlatego że budowa silnika jest podobna.jeszcze raz przepraszam za tą pomyłkę.pozdrawiam. |