903 jak wymienic wałek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przymierzam sie do wymiany na wałek z 899 ale zabardzo nie wiem od czego zacząć.
  
 
zwalasz głowicę ,zwalasz rozrząd,zwalasz miskę olejową,szklanki popychacza wyciągnąć do góry,aparat zapłonowy wyciągnąć.tak wałek jest już gotowy do wysunięcia .żeby wysunąć wałek trzeba odkręcić śrubę blokującą panewkę przy rozrządzie.śruba blokująca mieści się pod spodem w okolicy panewki głównej.do dzieła..pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2005-02-20 19:52:05, fiorino pisze:
zwalasz głowicę ,zwalasz rozrząd,zwalasz miskę olejową,szklanki popychacza wyciągnąć do góry,aparat zapłonowy wyciągnąć.tak wałek jest już gotowy do wysunięcia .żeby wysunąć wałek trzeba odkręcić śrubę blokującą panewkę przy rozrządzie.śruba blokująca mieści się pod spodem w okolicy panewki głównej.do dzieła..pozdrawiam.

serdeczne dzięki
  
 
czy walek 899 nie jest przypadkiem slabszy od 903?
w sumie dlaczego zmieniasz na taka kombinacje?
  
 
Cytat:
2005-02-20 19:52:05, fiorino pisze:
zwalasz głowicę ,zwalasz rozrząd,zwalasz miskę olejową,szklanki popychacza wyciągnąć do góry,aparat zapłonowy wyciągnąć.tak wałek jest już gotowy do wysunięcia .żeby wysunąć wałek trzeba odkręcić śrubę blokującą panewkę przy rozrządzie.śruba blokująca mieści się pod spodem w okolicy panewki głównej.do dzieła..pozdrawiam.



nie wiem dlaczego ale mam wrazenie ze nie wiesz o czym mowisz. Po co zdejmowac glowice? zeby kupowac uszczelke ? nie wystarczy odkrecic klawiatury ?
Szklanek popychaczy tez nie wyjmiesz do gory bo one wychodza tylko w dol.
Zastrzegam ze niejestem mechanikiem ale dwa dni temu rozkrecilem 899

pzd c.
  
 
Cytat:
2005-02-20 22:50:02, NAZIK pisze:
czy walek 899 nie jest przypadkiem slabszy od 903? w sumie dlaczego zmieniasz na taka kombinacje?

a zmieniam dlatego ze zakładam wtrysk do 903 ,brakuje mi jeszcze tylko kompa wiązki i lambdy
  
 
acha no tak myslalem, ze tak sie zapytam inwestycja sie oplaca? nie lepiej kupic cale 899?
  
 


[ wiadomość edytowana przez: eolmint dnia 2005-02-21 23:33:23 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: eolmint dnia 2005-02-21 23:33:00 ]
  
 
Cytat:
2005-02-21 22:41:53, NAZIK pisze:
acha no tak myslalem, ze tak sie zapytam inwestycja sie oplaca? nie lepiej kupic cale 899?

po co mi 899 jak moj silnik jest po kapie a czesci do wtrysku kupuje po kosztach jedyne za co musze wiecej zapłacic to komp ,wiazka i pompa paliwa ,tyle dobrego ze mam juz zamowiona pompe paliwa z opla ale niemoge dorwac nigdzie kompa i wiązki
  
 
sorry,ten gość ma rację co szklanek,czyli klawiatura tylko bez ściągania głowicy,pomyliłem się z polonezem,dlatego że budowa silnika jest podobna.jeszcze raz przepraszam za tą pomyłkę.pozdrawiam.