Omega 2,5td odpala z bardzo dużymi oporami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie dobrzy ludzie.Moja omega od kilku dni chyba 4-6 zaczęła fatalnie odpalać to znaczy muszę kręcić a ona zaczyna łapać i nie mogę przestac tylko jakbym ładował cisnienie aż po około 40-60 sekundach może zapali.Wczesniej zmieniałem pompę wtryskową (listopad 04).Boję się że to silnik, bo mam wrażenie że starcił kompresję lub zasysa gdzieś powietrze.Chetnie wysłucham praktyków.Pozdrowienia. 1994 rok, 240 000, kombi
  
 
A moze lepiej sprawdz swiece żarowe rowniez moze byc paliwko dolej jakiegos uszlachetniacza. Silnik zdąrzysz wymienic
  
 
myśle że kolega ma rację trzeba sprawdzac od poczatku a zacząć od świec żarowych, z dopiero potem sie martwić Pzdr.
  
 
Co prawda ja mam benza ale myślę że może warto było by sprawdzić czy filtr paliwka nie jest zapaskudzony może jest w nim odrobinka wody i przymarza ??

Pozdro z Suwałk k27 - dzisiaj tylko - 15 celsjuszów (narazie!!! ) hura!!!
  
 
Tak jak gdzieś pisałem.
Miałeś zmienianą pompę. Podepnij pod techa i sprawdź dawkę wtrysku i początek wtrysku. Wystarczy małe przesunięcie pompy i wszystko sie pierniczy.
Ale najpierw sprawdź świece, tak jak piszą koledzy. Nie zaszkodzi a koszt żaden w przeciwieństwie do techa.
  
 
Witajcie dobrzy ludzie.Jak w swoich madrych postach pisaliście tak rację mieliscie.Spalone były uwaga 5 z 6 świec ! Teraz moja omesia jest po prostu super!!! Dziękuję wam i pozdrawiam serdecznie.
  
 
5 z 6 to czyli paliła na jeden cylinder ??

[ wiadomość edytowana przez: BBronx dnia 2005-02-09 23:36:01 ]
  
 
Dokładnie i wyglada na to że ma serce z żelaza
  
 
witam w klubie moja do wczoraj paliła od cyknięcia, wczorak nic - 4 z 6 świec były na wakacjach, do tego pompa paliwa, pasuje od POLO a jest o niebo tańsza i na razie działa
  
 
Czołem,
Czy ta pompa od POLO pasuje bo:
1. ma te same wymiary
2. ma zbliżone parametry ( ciśnienie, wydajność )
Jeżeli tak to podaj proszę bliższe namiary (rocznik, model) tego Polo. Moja jest do wymiany ale jeszcze dycha więc nie spieszę się z wydaniem 450 PLN na nową w ASO.
Pozdrawiam
Piotr
  
 
Czy to jakaś plaga z tymi świecami żarowymi? Mi też właśnie padły, najpierw jedna (wtedy jeszcze zapalał bez problmu), a wczoraj następne i teraz muszę się już nakręcić rozrusznikiem, żeby odpalić.

Muszę w tym tygodniu kupić świece, mam do wyboru Bosch, Champion i Beru - co polecacie? Swego czasu Kuba twierdził, że najlepsze są Beru (na allegro 38,50 zł/szt.), ale czy rzeczywiście jest jakaś różnica w jakości, albo trwałości - w końcu to najlepsi producenci. Czy zawsze wymieniacie wszystkie świece, czy tylko spalone?

Nie wymieniałem jeszcze świec w Omie i oglądając wczoraj silnik zaskoczył mnie kiepski dostęp do nich - pewnie trzeba będzie zdjąc kolektor dolotowy, żeby się nie pokaleczyć. Też tak robiliście?

pass
  
 
STRZAłECZKA
Jak robiłem głowicę i miałem zdjęty kolektor ssący to bez problemu z dostępem.Wymieniłem wszystkie bo 5 z 6 było do

Sczeże to polecam wymienić wszystkie a koszt 1 sztuki to 30zł CHAMPION w FOCIE.
Narazie chodzą bez zarzutu.

OMI pali jak wściekła !!!
  
 
Cytat:
2005-02-22 22:29:44, taxikrzysiek pisze:
... koszt 1 sztuki to 30zł CHAMPION w FOCIE.



Bo masz zniżkę na kogucika
Bez zdjęcia kolektora się nie obędzie. Szkoda rąk.
Polecam Beru . A co założysz, to już Twoja sprawa (a raczej Twojego portwela ).