Zegary z obrotkiem - podłączenie...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Posiadam Escorta w wersji CL i niestety nie mam obrotomierza. Chciałbym sobie kupić jakieś zegary z obrotomierzem i je zamontować. Ale podstawowy problem jest taki, że we wtyczce kabla, którym podłączamy zegary nie mam wyprowadzonego kabelka nr 10. Muszę go więc sam poprowadzić. Wiem tylko, że trzeba go podłączyć do układu EDIS 4. Tylko gdzie go znajdę, jak on wygląda i jak ten kabel tam podłączyć? Wielkie dzięki za jakąkolwiek pomoc.
  
 
... hmm ..... podobny watek juz byl ostatnio ..... tez podłączali zegary z obrotkiem ..... musisz poszukać ....
  
 
Szukałem, ale coś nie znalazłem
  
 
Do EDIS 4 badz do samej cewki . . . Edis'a masz po prawej stronie jak otworzysz maske, niedaleko Zbiorniczka ze sprzyskiwaczem. Zobacz czy z samego Edis'a nie wychodzi ci kabelek juz /ja tak mialem/. Ja bym proponowal jednak poprowadzic od cewki do wtyczki To jednak nie koniec, mozesz miec troche problemow z przystosowaniem Samego Obrotka do samochodu . . . najelepiej miec obrotek od takiej samej pojemosci jaka masz Ty.
pozdro
  
 
Dzięki taxi za pomoc. Ale jeszcze jedno pytanie. Gdzie i jak podłączyć ten kabel do cewki? Czy prościej będzie do cewki, czy do EDIS'a?
  
 
Jak masz wyjscie od EDIS'a to prosciej bedzie, ale z zycia wiem ze nie wszyscy maja . . . .
  
 
Szukałem ostatnio edis'a pod maską i nie znalazłem Czy aby napewno każdy model go ma? Może mój nie ma Ma ktoś może jakieś zdjęcie, gdzie on jest pod maską ulokowany? Bo nie wiem jak mam podłączyc obrotomierz... Z góry dzięki za pomoc.
  
 
ja tez podlaczalem zegary z obrotkiem i wpinalem sie pod edis bo tez nie mialem w oryginalnej kostce tego kabla ale ja mam 1.4
  
 
Cioska . . . EDIS masz po prawej stronie jak otworzysz maska, zaraz prawie przy blotniku . . . .
  
 
Jeszcze raz poszukam, a może go widziałem, a nie wiedziałem, że to on... W każdym bądź razie nie widziałem, by tam jakiś kabel wystawał. Jeżeli nie wystaje, to jak się pod niego wpiąć?? Taxi, dzięki za fotkę.
  
 
no kabel to raczej nie bedzie wystawał tylko trzeba siewpiasc pod ktorys z tej wtyczki
  
 
U mnie to wygląda tak:


I gdzie tu się teraz wpiąć? Zeberko, gdzie Ty się wpinałeś??
  
 
Albo ty masz dziwnego EDIS'a albo ja . . . u mnie jakis mniejsz jest, zabudowany w plastik i poprostu wychodzi jedna wiacha kabli . . . jedynie co ja ci moge podpowiedziec z mojej strony to to ze u mnie mial on kolor Brazowy i musisz zobaczyc wskaznikiem ktory jest impulsowy /chociaz pewnie tam nei tylko on bedzie impulsowy/
  
 
Ty wsadz najpierw obrotek a pozniej szukaj kabla

Ja wsadzilem i dziala bez niczego, zadnych kabli nie szukalem i nic nie podpinalem dodatkowo i dziala
  
 
I tak wielkie dzięki taxi za pomoc. Jutro się wszystkiemu bliżej przyjrzę... I oczywiście Twoją metodę Tazz też wypróbuję...
  
 
To ja moze uscisle - jezeli jest EECV to nie ma EDISa, jezeli jest EECIV to jest EDIS. Przynajmniej tak wynika ze schematow LPG
  
 
Tazz, jesteś wielki !! Wsadziłem nowe zegary, podłączyłem, odpalam i obrotomierz działa W tej wtyczce, którą podłącza się z tyłu do zegarów były wszystkie kabelki, czyli na szczęście nic nie musiałem ciągnąć. Ale i tak wielkie dzięki za pomoc.

I jeszcze jedno... w tych zegarach nie działa mi kontrolka air-bag'u, dlaczego? W starych działała... Kabelek podłączyłem i nic
  
 
Może żarówki brak?? albo spalona albo ścieżka przewana??
  
 
Cytat:
2005-02-22 19:37:56, Kielek pisze:
Może żarówki brak?? albo spalona albo ścieżka przewana??



Żarówka jest, ale jutro sprawdzę czy nie przepalona. Wtedy będzie gorzej, bo wymienić się jej nie da
  
 
Cioska wszystko sie da