KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW E32

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z koncówkami drązkow w mojej 730 e32 co jakies 12000 tys.km musze wymieniac ,strasznie kierownicą trzesie najczesciej przy 80-90km/h ,moze jest jakis inny powod tak szybko zuzywających sie końcowek

[ wiadomość edytowana przez: obajda dnia 2005-02-21 20:15:22 ]
  
 
tylko drążków?
ja (e34) wachacze co15tyś mieniam-co prawra kupuję najtansze (np przedni górny za 70zł)
---
nie jest tak źle w końcu to polska
---
jest tani sposób:
kupujesz te najtańsze końcówki po30zł -one mają rok gwarancji-padnie- reklamacja-nowa itd>
Cytat:
moze jest jakis inny powod tak szybko zuzywających sie końcowek

pewnie masz 18" i wielkie dziury w okolicy
  
 
dzięki za informacje ze końcówki sa na gwarancji robie to zawsze w tym samym warsztacie i nikt mnie nie poinformował o tym .
zimą jezdze na 205/65/15 a latem 235/40/17 a drogi nie sa najgorsze-jak na polskie warunki
  
 
Ja mam podobny problem w 750i, wymienilem wszystko.
Teraz sie dowiedzialem, ze to wina tzw. servotronik'a
musze to zrobic bo to jedyna pozostala mozliwosc.
  
 
jabym nie dopatrywał sie tu az takich awarii. Pierwsze pytanie czy na zimowkach i lenich tak samo drga kierownica????
1. Dobrze wyważyć koło - rozumiem ze to wszyscy zrobili.
2. Sprawdzić ET felgi i sprawdzić w ETK czy takie rozmiary są dozwolone. Jak nie są to mamy odpowiedz dlaczego drga kierownica. E32 zdjae sie ze ET 20.
To moze byc powod.
  
 
Cytat:
Sprawdzić ET felgi i sprawdzić w ETK czy takie rozmiary są dozwolone. Jak nie są to mamy odpowiedz dlaczego drga kierownica. E32 zdjae sie ze ET 20.


kolego! co ma piernik do wiatraka??!! w E-28 oryginał to ET18 do 22 a teraz mam ET38 i nic nie drży.
musze przyznac że pomysła to miales niezłego.
co do punktu pierwszego to sie zgadzam
  
 
no to jestes ewenementem, ze ci nic nie drga. Wiele razy spotkałem sie już ze wlasciciele wstawiaja piekne fele nie zwracajac uwagi na podstawowe parametry felg no i prowadzenie i hamowanie doniczego. Przyznam sie ze kiedys tez tak zrobiłem i kupilem felgi patrzac sie tylko na rozstaw srub i piasty. Założyłem nowe gumy wyważyłem w dobrym zakładzie i co???? drgania takie ze wyrywało mi kierownice. Felgi były nowe i praste. Po wymienie na oryginały jak ręką odjął, zadnych drgan na tych samych gumach 9to był fiat). SPrzedałem felgii koledze który akurat takie potrzebował i u niego takze cisza czyli ET jaknajbardziej ma wpływ. Moze Ci nie drga ale łozyska to Ci długo nie wytrzymają. Parametr osadzenia felgi to BARDZO WAZNA sprawa.
  
 
Cytat:
łozyska to Ci długo nie wytrzymają


czemu? wcale nie są bardziej obciążone. zgodzę się jeśłi założone są dystanse, ale bez nich bez wzgledu na Et łozysko jest obciążone w taki sam sposób.
Cytat:
no to jestes ewenementem, ze ci nic nie drga.


nie tak całkiem nic. jeszcze jestem sprawnym facetem. a tak na poważnie to nie rozumiem co ma ET do drgania kół. drgania powodowane sa albo luzami, albo tzw reakcjami dynamicznymi czyli krótko mówiąc brakiem wyważenia. nic innego nie jest w stanie wprawić koła w drgania, szczególnie szybko kręcącego sie koła.
  
 
i ja sie dołącze et nie ma wpływu na to czy drga kierownica czy nie
  
 
ja nie wiem czy et ma wpływ na drgania kół ale na pewno u mnie nie jest to powodem zimąjezdze na oryginalnych stalówkach z latem na 17 od m5 e34 a one też mają takie samo et (et20)
  
 
a jeszcze co do wyważania to wyważam srednio raz na 2 lata bo opony nabywam używane i na tyle mi starczają
MOŻE TRZEBA WYWAŻAĆ CO SEZON , JEŻELI KTOS WIE TO NIECH NAPISZE
  
 
jełsi zakładasz dwa komplety opon na jedne felgi to za każdym razem kiedy zmieniasz musisz wyważać.
  
 
JA MAM JEDNEN KOMPLET OPON NA JEDNEN KOMPLET FELG RAZEM MAM 2 KOMPLETY LATO I ZIMA
  
 
więc jednorazowe wyważenie kół powinno byc wystarczające. mozna zawsze sprawdzic przed założeniem.
  
 
wyważać należy nie żadziej niż co 10000km bynajmniej ja tak robie bo po tym okresie zaczyna drgać kierownica i wtedy zdejmuje i wyważam