Pompa - reczny hydrauliczny [maluch]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy do wpinania sie w uklad hamulca zasadniczego stosujecie modyfikowane pompy czy wystarczy orginalna pompa sprzegla ze starego DF'a?
  
 
trzeba przerobic wejscie tam gdzie wchodzi plyn ze zbiorniczka poza tym ja nic nie robilem wiecej
  
 
Nie prościej zapiąc inne końcówki na przewód? Ja tak mam...
Po co kombinowac z pompą?
  
 
Cytat:
2005-02-24 22:37:39, Sajmon pisze:
Nie prościej zapiąc inne końcówki na przewód? Ja tak mam... Po co kombinowac z pompą?


Na pompe od DF'a??????????? Powiedz jak
  
 
podpiecie to nie problem chodzi mi generalnie o wpiecie sie w uklad czy pompa sprzeglowa z dfa nie pogorszy i nie bedzie kolidowac z praca zasadniczego hamulca juz sama w sobie
  
 
Cytat:
2005-02-24 22:59:05, kania_ pisze:
podpiecie to nie problem chodzi mi generalnie o wpiecie sie w uklad czy pompa sprzeglowa z dfa nie pogorszy i nie bedzie kolidowac z praca zasadniczego hamulca juz sama w sobie


Ja nie zaobserwowalem
  
 
Cytat:
2005-02-24 22:50:33, eLMo126 pisze:
Na pompe od DF'a??????????? Powiedz jak



To ja nie wiem, jak ona jest rozwiązana... ja mam od Skody
  
 
Cytat:
2005-02-24 23:11:49, Sajmon pisze:
To ja nie wiem, jak ona jest rozwiązana... ja mam od Skody


No to cicho
Zebym wiedzial wczesniej tez bym sobie zrobil na Skodowej
  
 
u nas po prostu idzie sie do formy gdzie robia przewody z metra.
I mozesz meic z jednej strony koncowke skody z drugiej poloneza i nikt slowa nie powie po prostu robią .....
Przynajmniej tak to tlumaczyl mi barek 126
  
 
nie chodzi mi o same wpiecie bo sam moge zarobic koncowki
chodzi mi o sparawowanie sie jako takie samej pompy wpietej w uklad tylnego hamulca zasadniczego

P.S.
czy dobrze rozumiem jakas pompa ze skody ma tylko same gwintowane polaczenia bez plastikowego krucca?
  
 
ja miałem bardzo dobre hamulce.
nawet jak wpiąłem się z pompą do ręcznego to było tak samo jak wcześniej.
jedyne co trzeba wzmocnić przy tej pompie "df"
to pierścień segera co trzyma tłoczek.
mi się skruszył i zniszczył pompę, koledze tak samo.
  
 
Skodowska ma jakieś zabezpieczenie , by ten tłoczek sie nie wysuwał.
A z hydro rękawem - różnica jest taka, ze oprócz cholernej frajdy z zaciągania jego, nie odczujesz żadnej różnicy
Noo wewentualnie pedał hamulca sie podnosi w momęcie zaciągnięcia ręcznego... i na odwrót.
  
 
pompa od df jest calkowicie przelotowa i nic nie blokuje zwyklych hamulcow. no i fajnie rzeczywiscie mozna pompowac noga i reka hamulcami;]
  
 
Ani pompka ze skody ani z duzego fiata mi nie pogorszyla zwyklych hamulcow, pompe ze skodziszy latwiej zaadoptowac do malca ,ale od czego by ta pompka nie byla - hydrauliczny rekaw jest zajebisty
  
 
Ani pompka ze skody ani z duzego fiata mi nie pogorszyla zwyklych hamulcow, pompe ze skodziszy latwiej zaadoptowac do malca ,ale od czego by ta pompka nie byla - hydrauliczny rekaw jest zajebisty
  
 
jakie sa koszty tego i co musiałbym zrobić, by założyć taki hydraulik...mam siódemkę, ale traktuje się to jak malucha... Sajmon...culd you help me?
  
 
ja mam inne pytanie co do hydraulicznego.
Jak sie w to podpiąć?
w którą stronę puścic obieg przez pompe? o to mi chodzi
dzięki
  
 
Wpinasz sie w przewód idacy z pompy do trójnika z tyłu.
Od głównej pompy dajesz krótki do pompy hydraulika a od niej do tylnego trójnika.
Prosciej sie nie da chyba wytłumaczyc - nie wiem jaka jest pompa w 7ce.
  
 
Cytat:
2005-02-25 23:02:17, qrdesz pisze:
ja mam inne pytanie co do hydraulicznego. Jak sie w to podpiąć? w którą stronę puścic obieg przez pompe? o to mi chodzi dzięki


Przewod idacy od pompy hamulcowej "glownej" wpinasz jakby zamiast zbiorniczka plynu przy pompie od recznego, a wyjscie do trojnika z tylu
  
 
THX very much...jeszcze tylko cena takiej pomki recznego...a co do siodemki, to to jest nic innego jak powiekszony maluch, tyle, ze silnik z przodu i niestety naped na przod...