MotoNews.pl
1 Klopoty jak zwykle!!! (84987/0) - PT
  

Klopoty jak zwykle!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kochani mysle nie jasno dlatego pytam wczoraj strzelil mi pasek rozrzadu a jestem w belgii najprawdopodobniej poszla glowica nie wiem co robic wiem ze to moze glupie pytanie ale jestem w rozpaczy bo ostatnio jak byle w polsce to dalem samochod do warsztatu i gosciu skasowal za wymiane paska a skurwiel pewnie nie wymienil teraz wstempnie mi powiedzieli ze naprawa mnie wyniesie jakies 1500 e jezeli ktos ma jakis pomysl to chetnie posluchm . moj motor to 1.8 m 40
z gory dzieki
  
 
nie wiem co ci poradzić ale jeżel sie okaże że naprawdę h..j nie wymienił tego paska to ja bendąc tobą tak bym go urządził że ze strachu oddalby hajs za naprawę głowicy i stracone nerwy.więc teraz usiądz i pomyśl jaką metodę zastosować
  
 
a wymienił kompletny rozrząd czy tylko pasek?a wracając do tematu to ja bym zrobił tak założyłbym nowy pasek i sprawdził czy samochód odpali może sie zdażyć tak że mimo że silnik jest kolizyjny to zawory sie tak ustawiły że nie są pogięte a jeżeli sie okaże że nie to trzeba policzyć np zdjęcie głowicy prztwiexienie jej do polski naprawa i powrót te 1500e to troche dużo bo za to można kupić tam samochód
  
 
hz dobrze radzi. najpierw sprawdź czy cos się stało z zaworami. jesli poszly to zdjąc głowicę przywieźć do polski naprawic i wrócić do belgii. a co do paska to juz kiedyś pisałem jak mój kolega wymienił w rocznym iveco i walnął mu po 400km. niestety takie sie paski trafiają. mozesz to reklamowac o ile wymieniłeś w prawdziwym warsztacie pasek i masz na to dokument. tylko że serwis będzie zganiał na wadliwy pasek a producent paska na nieprawidłowe załozenie.
pozdrawiam
  
 
hiszpan glowa do gory bedzie dobrze..........