Jak poprawić ogrzewanie w essim?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem czy to tyko u mnie czy essi mk3 tak ma. Na nogi wieje ciepło na górę letnio, ale mimo wszystko nie jest to taka temperatura żeby można było czuć porządnie ogrzewanie. Co zrobić by było cieplej? Termostat jest w 100% sprawny
  
 
sprawdz czy domyka doplyw zimnego powietrza z zewnatrz, U mnie po wymianie nagrzewnicy linki sie poprzestawialy i lapal zimne no i nie grzalo za bardzo
  
 
Proponuje przedmuchać nagrzewnicę, sprężonym powietrzem, w kierunku przeciwnym do tego w którym zazwyczaj przelatuje przez nią powietze, w moim mk3 pomogło.
  
 
Linki są raczej ok, próbowałem ostatnio płukać nagrzewnice, troche syfu wyleciało, ale nic nie pomogło. Chyba zastosuje sode kaustyczną zobacze co wtedy będzie.
  
 
jak czyściłęś nagrzewnice po zamontowaniu odpowietrzyłeś układ chłodzenia bo jeśli nie , to grzanie raz będzie a raz nie
  
 
nie baw sie w jakies kaustyczne dupsy jeśli już to przedmuchac pod ciśnieniem np. azotem i to wystarczy a znając życie to będzie zapowietrzony układ
  
 
sody + inne pyny do plukania ukladow to podstawa do zjebania nagrzewnicy a soda moze ja do tego rozpuscuc gdzieniegdzie
  
 
Przerabiałem już to kiedyś w Taunusie, nagrzewnica miała kamień od wewnatrz. Wiem że z sodą trzeba ostrożnie. Ale z tym zapowietrzeniem coś mi zaczyna świtać, bo ostatnio jak stałem na skrzyzowaniu i temperaturka mi skoczyła, wiało przez chwile totalnie zimne powietrze. To teraz powiedzcie jak essiego odpowietrzyć ?
  
 
Wracam do tematu bo mam ten sam problem, więc jak odpowietrzyc
  
 

Nasze kochane Esinki nie mają żadnycg zaworów, śróbeczek do odpowietrzania. Po rzejechaniu kilkunastu km należy dopełmnić płynu.
  
 
Zeby nie zasmiecac tez tu zadam pytanie czy w kazdym MKVII jest tak: gdy zmieniam polozenie nawiewu np na przednia szybe czy na nogi , na "twarz" to dmucha z taka samo sila i w to samo miejsc czyli na "twarz" moge sobie krecic tym w kolko i nic to nie zmienia czy to normalne jak nie to co jest zwalone ??? kierownica ???
  
 
Nie wiem czy dobrze rozumiem?
Możesz kręcić do okoła (360 stopni) pokrętłem do rozprowadzania powietrza?
Jeśli tak to to musisz mieć odłączony lub przerwany drut (popychacz) lub któryś jego plastikowy koniec (albo przy nagrzewnicy albo za pokrętłami).
Nie powinno się obracać na pewno o 360 stopni!!!!!
  
 
Cytat:
2005-01-29 22:37:18, galowy pisze:
jak czyściłęś nagrzewnice po zamontowaniu odpowietrzyłeś układ chłodzenia bo jeśli nie , to grzanie raz będzie a raz nie



To dlaczego u mnie w książce jest napisane:
Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym. Układ chłodzenia odpowietrza się samoczynnie
?????
  
 
Cytat:
2005-02-28 17:06:59, ZEUS666 pisze:
Zeby nie zasmiecac tez tu zadam pytanie czy w kazdym MKVII jest tak: gdy zmieniam polozenie nawiewu np na przednia szybe czy na nogi , na "twarz" to dmucha z taka samo sila i w to samo miejsc czyli na "twarz" moge sobie krecic tym w kolko i nic to nie zmienia czy to normalne jak nie to co jest zwalone ??? kierownica ???



Nie do konca rozumiem powyzsze zdanie, ale u mnie (MKV) praktycznie nie da sie ustawic nawiewu na szybe - jedyne miejsce gdzie dmucha porzadnie to "na twarz".
Probowalem tez u Milego w MKVII i oba escorty wypadaja blado z (za przeproszeniem) polonezem ;/
  
 
Cytat:
2005-02-28 14:19:19, 0rzeL pisze:
Wracam do tematu bo mam ten sam problem, więc jak odpowietrzyc


na jedny z węrzy płynu chłodzącego jest taki koreczek i powinien być on odkręcony przy nalewaniu płynu