Jakie czasy ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ciekaw jestem strasznie: Jakie czasy kręcą wasze autka ?? na 400metrów i przyspieszenie 0 - 100 ?

Może ktoś miał okazje mierzyć przyspieszenie na G-techu, bądź podczas jakiś zawodów na 1,4 mili .. lub w jeszcze innych okolicznościach.

tak więc piszcie jakie czasy i jaki było mierzone.

Mam nadzieje że temat zaciekawi, jeżeli jest nie na miejscu to proszę o usunięcie.

Pozdrawiam
  
 
do 100 km/h nie był mierzony

ostatni pomiar na 1/4 mili byl jeszcze na zawodach w Rudnikach (2-3 lata temu) i było wtedy jakieś 20,5 s bo modyfikacjach silnika był raz mierzony ale z uszkodzonym sprzęgłem i na mokrej nawierzchni więc czas był żenujący

mam nadzieję że w tym roku bedzie okazja gdzieś wystartować a jak nie to kumpel ma G-techa
  
 
Ja chyba w tym roku się skuszę na start w zawodach, tylko po to żeby zmierzyć sobie czas No bo przecież moje 105KM nie ma co szukać w klasie Profi, do której "wkopuje" mnie moje 1599cm3
  
 
Nie martw się Mac mam kilka kucy więcej a też nie mam co liczyć na powalczenie w tej klasie bardzo ciężka jest, ale za to dla samej przyjemności warto.
A Getza to i tak trzeba zmierzyć na którymś ze spotów mamy co jakiś czas dostęp do G-techa więc zobaczymy przynajmniej orientacyjne wyniki


Co do moich wyników to na oficjalnym pomiarze w zeszłym roku na imprezie w Modlinie wyszło: 16,00 czas na 1/4 (samo ET)

A na koniec sezonu robiliśmy sobie pomiary na G-techu i wyszło:
0-400metrów : 15:44sec
i czas przyspieszenia 0-100: 6,97 sec
  
 
Czyli G-tech troszkę bardziej optymistyczne wyniki podaje
To ja się chętnie na tym urządzeniu zmierzę
A tak poważnie to naprawdę jak będzie dostęp do G-Techa to ja jestem ZA
7 sekund do setki... hmm... ja mam katalogowo 9,6, ciekawe jaki byłby rzeczywisty wynik (czy lepszy czy gorszy...)
  
 
hmm tak sobie pomyslałem, że jeśli by wypaliło Dobiegniewo przed Piłą to jeśli by Oddi się tam wybierał to może y zabrał G-techa jest tam akurat prost (nirmalna droga państwowa) ale nie ma dużego ruchu) i mozna by tam klubowe pomiary G-techowe porobić
  
 
napewno jest troche bardziej optymistycznie, ale raczej nie aż tak jak u mnie. Ponieważ było kilka różnic pomiar g-tech / modlin. Przedewszystkim temperatura, szerokość opon ...
Wiec cieżko tu porównywać, jak kiedyś w oficjalnych zaodach będe jechał to postaram się pojechać z g-techiem i wtedy wam powiem jakie są rożnice.

Co do wyjazdu to jeżeli tylko będe miał dostęp do g-techa to postaram się zabrać.

Pozdro
  
 
Kwestia tylko taka, czy da się wystartować z G-Techem. W regulaminie jest zakazane startowanie z własnymi urządzeniami pomiarowymi...
  
 
już kilka krotnie różne osoby startowały z g-techiem i nie było kłopotów
  
 
To może Oddi na kolejny spocik warszawski, weżmiesz to cudo, ja też bym sprawdził co te moje seryjne pony potrafi i czy są duże rozbieźności z danymi fabrycznymi.
  
 
jak już pisałem wcześniej to nie ja mam g-tech lecz jedynie mam do niego dostęp co jakiś czas, a dokłądniej mamy, w liczbie mnogiej - TuningStrefa. Ale jak tylko będe miał możliwość dostepu do g-techa to dam znać.

Pozdrawiam
  
 
to ja jako pierwszy wpisze
getz 1.3 dłubany dolot wydech i piggyback do 96km/h 10.12 s (raz udało mi sie wykrecić 9.96s )byłoby lepiej tylko ustawiłem odciecie przy 6.200 i musze wpiąc 3 bieg zaraz przed uzyskaniem 96 km/h :/ na 400 17.28s..............narazie ( pomiary g-techem )
  
 
Tym bardziej jestem ciekawy jakie czasy jest w stanie osiągnąć mój 1,6 w serii... Hmm... Ja nie musze wpinać trójki przed 100km/h
  
 
Oddi to co ty tam masz wydłubane pod maską "czas przyspieszenia 0-100: 6,97 sec" hmmm? jakoś sobie nie zapmiętałem z twoich postów
  
 
Cytat:
2005-03-01 11:54:37, kurzy79 pisze:
...byłoby lepiej tylko ustawiłem odciecie przy 6.200 i musze wpiąc 3 bieg zaraz przed uzyskaniem 96 km/h :/ na 400 17.28s..............narazie ( pomiary g-techem )


nic ci się nie pomyliło? moja stara sonata ma ogranicznik od 6500, nie katuję jej bo to babcia, ale ostatnio na obwodnicy kieleckiej gość w mondeo tak mnie wkurzył że na 3 tyle wykręciłem (ponad 150), potem 4 i tyle mnie widział;
kurcze sam byłem w szoku że to jeszcze tak idzie
  
 
nic mi sie nie pomyliło !!!! seryjny getz 1.3 odcina przy 6000 obr !!!! a że sonata miała ogranicznik przy 6500 to...........co ma piernik do wiatraka ? kazde auto ma swoja charakterystyke a getz niestety ma silnik zestrojony na "zakupy do miasta"
  
 
nie denerwuj się, dziwię się bo masz sporo młodszy silnik, wg mnie powinien lepiej kręcić
  
 
podejzewam ze masz silnik 16v i to jest odpowiedz na to dlaczego twój sie wyzej kreci ( miałem micre która w seri kreciła sie do 6700 ale była 16v ) Mactb........a tobie do ilu sie kreci ?
  
 
Silnik 1,3 w Getzie to wcale nie taka młoda konstrukcja
Zresztą 1,6 tez nie jest jakiś supernowoczesny Klasyczne 16V, bez fajerwerków
Do ilu się kręci... nie wiem, jak już kiedyś pisałem - zapomnieli założyć obrotomierza, to cena jaką się płaci za auto z pierwszego rzutu produkcji (ale to historia na dłuższy wywód, kwestia jest taka, że dzięki takim oszczędnościom auto kosztowało ile kosztowało a jeździ jak jeździ ). Max moment ma tak jak Twój przy 3200 a max moc o 200 obr/min wyżej, czyli przy 6000. Nie wiem jaką charakterysytyke ma Twój po dokonanych zabiegach, porównuję z serią.
  
 
ten 1.3 w getzie to zdaje się w prostej linii accent, fakt faktem że są wersje od 60>75>82do 85 koników;
piszę teraz z pamięci:
ten 60KM ma moc przy 5000, moment przy 3050
pozostałe moment mają przy 3200, moc 5500-5700;
w sumie to dość dziwne że tak nisko zakładają ogranicznik;
widocznie teraz jest tak: obroty mocy + 500, a wcześniej dokładali 1000