Pierwsza usterka :P 128 3p :P

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pierwsza usterka rozpadł sie zamek od strony pasazera, znaczysie mechanizm ten na drzwiach... i biegi 1,2 cos ciezko wchodza...

coz zobaczymy co dalej...
  
 
dzis poszedł zamek tylnej klapy i biegi coraz ciezej chodza pozatym mam jakis dziwny loz na tylnym kole pasazera nie macie skanow naoprawy i niedomagan tylnych zawieszen w 128 ????

ps. zalozylem wreszcie te felgi fiatowskie z golfa wywalilem juz
  
 
Opisz co jest nie tak z biegami. Co to znaczy ze cięzko wchodzą?
Ciężko jest znaleźć? Na szybko moge ci zasugerować wejście w kanał i dokręcenie śruby pod drążkiem zmiany biegów. Mojemu koledze to pomogło.

Tylne koło... poprzedni właściciel co tam modził przy resorze.
Luz może być z winy mechaniki, ale też z przerdzewiałej blachy. A tylne nadkola to pięta achilesowa każdej 8ki. Obadaj sprawe co i jak.
  
 
acha, prosiłeś o rysunek, też chwilowo nie jestem w stanie ci nic podać, ale tylna zawiecha jest praktycznie takim samym rozwiązaniem jak przednie w maluchu...
  
 
biegi 12 wchodzą okrutnie ciezko czasem wogole i czasem wchodza z 3 te niskie...
  
 
moze masz trociny w skrzyni biegow i trafiles na sęka ?
  
 
Cytat:
2004-09-24 22:54:50, stasiu pisze:
moze masz trociny w skrzyni biegow i trafiles na sęka ?



ja Ci dam sęka
  
 
poza tym zajrzyj TU i TU
  
 
widze ze bukson oprocz cypheriusowi druga popeline ci sprzedal w postaci 3p'ka... nieladnie nieladnie
  
 
szkoda to slyszec - mamy pecha jednak Panie Damianie tego samego pecha. no ale coz - trza isc w zaparte i robic nasze sprzety. taki lajf. nastepnym razem jak bede kupowal fure to ja cala potne i rozbije na czesci i sprawdze.
  
 
Poczekajmy na rade wszechmajstra Buksona. Napewno coś pomoże.
  
 
buki sie za szybko nie odezwie, jest w szklarskiej z mochem, wiec czekac panowanie czekac. DamianS jak tam 3p ? sprawdzales np podloge ?
  
 
poza "poskrecaniem" mechanizmu wybierania biegow zerknij tez czy nie ma na nim sladow uderzenia np o prog zwalniajacy czy cokolwiek... jesli jest pokrzywiony czy partacko naprawiany to biegi nie beda wchodzic, ale bardziej prawdopodobne jest ze silnik-skrzynia nie sa na swoim miejscu czego przyczyna moga byc albo mocno wytyrane mocowania silnika do belki i nadkoli{guma sparciala i naped opadl lub "lata" po komorze silnika} albo kiepska geometria karoserii spowodowana rdza albo wczesniejszym dzwonem... moj qmpel w 128 coupe mial o 3,4cm przesuniety caly naped w lewo tak ze skrzynia seryjna 4 biegowa prawie opierala sie o drazek reakcyjny lewy, powod zapewne dzwon lub partacka naprawa blacharska, efekt podobny jak u ciebie....
  
 
Sorry Damian ale ja nie moge.....
Wstrzymywałem sie dłuzszy czas ale jak mogłes kupic to auto ?????????
Ciekawi mnie to strasznie jak zobaczylem cene jaka dał Mufaz pomyslałem hmmmmmm czemu by nie.....

ALe potem przmyslałem sprawe i stwierdziłem ze od niego strach kupic auto i tyle !!!!!!
Pisze to bo widze ze sie szykuje skarbonka bez dna ..... To auto jest do rozłozenia na czesci pierwsze i złozenia na nowych elementach .....



  
 
a ile ten 3p kosztowal?
  
 
Czuczu a pokaż mi 128 które nie jest skarbonka bez dna
A poza tym Damian sam pisze że kupił je do odbudowy. Spoko, chłopak isę wciągnie jak ja,, że będą dwa rozebrane stały na podwórku i przejść się nie da
  
 
Cytat:
2004-09-25 13:50:25, Jesion128 pisze:
Czuczu a pokaż mi 128 które nie jest skarbonka bez dna A poza tym Damian sam pisze że kupił je do odbudowy. Spoko, chłopak isę wciągnie jak ja,, że będą dwa rozebrane stały na podwórku i przejść się nie da



jesion w takiej zajawce jest coś pieknego ja sam chętnie nabył bym "siódemke" dupowóz co by sobie w niej pogrzebać i kupić jeszcze ze dwie na częśći
  
 
Po sprzedaniu 3peka Bukson wyznał mi prawde (wcześniej zapierał sie jak żaba błota ze auto jest rewelacyjne...) oto grzechy tego egzemplarza:
- tylne mocowanie wahacza,
- karoseria nieudolnie spawana, tylne nadkola pruchno, jak sie palcem wciśnie to sie kruszy...
- "mechanike trzeba zrobić znacznie"
- przegób do wymiany
- łożyska przód
- gaźnik
- elektryka
- tył bębny

Damian - spisz to na kartke i leć na oględziny, i do roboty! Jak włożysz w to serce to może będą z tego jeszcze ludzie.
  
 
Damian nie załamuj się, ja jak kupiłem swoją 8kę to też miała być w miarę dobra (tylko ja odrazu zakładałem totalną rozbiórkę samochodu, piaskowanie i totalną blacharkę), tylne nadkola miały być pospawane i były ale spier... elektryczną spawarą o innych mniejszaych lub wi,ększych dziórach nie wspomnę. Ja już mam do swojej prawie wszystko, nowy przedni pas i błotniki, progi, podszybie przód, czekam tylko na reperaturki tylnych błotników i kombinuję jak/z czego zrobić tylne nadkola i podszybie.
powodzenia przy odbudowie.
  
 
jak się regeneruje tylne mocowania wachaczy ?? to mnie teraz interesi glownie ...

ale uratuje go co by nie wiele zeczy o ktorych piszecie wiedzialem od buksona niewiedzialem tylko np. o tylnym resorze...

[ wiadomość edytowana przez: DamianS dnia 2004-09-25 23:36:28 ]