Wyciekii oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niemoge uporać sie z wyciekami z miski olejowej wymieniłem latem pierścinie wczoraj mierzyłem ciśnienie w cylindrach i jest w normie niesoada poniżej 10 barów a maks to 12 barów uszczelke miski zmieniałem 2 razy teraz uszczelniłem miske do okoła poxiliną i zaczyna puszczać korek spustowy oleu co jeszcze możecie zaproponować
  
 
podejzewam ze na korku spustowym powinna byc miedziana podkładka.
  
 
Mam podkaładke. założyłem nowy korek od Octawki pasuje idealnie ale kapie oliwka i niewim czy to wina korka czy coś innego bo od jakiegoś roku nie moge sie uporać z wyciekami
  
 
widze ze nikt chyba mi nie pomoże
  
 
Jak dla mnie dwie mozliwości.
1) zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej i cisnienie wydmuchuje olej.
2) uszkodzony gwint przy korku.
Choc ja bym stawiał na 1. Sprawdz sobie drozność przewodów odpowietrzajacych, bo jak beda zatkane to albo bedzie wydmuchiwało uszczelkę, abo wystrzeli korek lub bagnet.
  
 
Bardzo dziwne, zeby przy nowej uszczlce i dobrym korku byl gdzies wyciek. Nie masz gdzies w misce mikropekniecia od kamienia? Albo cos?

A jestes pewien, ze nie saczy sie z punku polozonego wyzej?
Np oringow, zabezpieczjacych polosie wychodzace ze skrzyni?
Moze po prostu scieka z gory na miske?

Przykra sprawa, bo sprawdzenie stanu samej miski bedzie oznaczalo spuszczenie oleju. Ale odkrecilbym ja, i zabral do domu, wyczyscil i obejrzal sobie dodladnie.

Pzdr
  
 
Miske zdejmowałem 2 razy jest cała bez żadnych pęknięć gwint też trzyma dobrze bo korek jest dokrecony na maksa.Odpowitrzenie miski jest drożne bo jest to tylko jeden wąż gumowy który zatyka sie casem białą maźią spowodowaną niedogżaniem silnika i jazdą na gazie.ale regularnie go czyszcze.A co do innych wycieków to nie ma bo miska teraz jest sucha sam już niemam pojęcia co z tym zrobic.Bede zmieniał znów na nowy korek i skrece go klej do szyb.MOze to pomoże oile nie wywali coś innego Pozdrawiam
  
 
Nie radze metody na klej bo wysadzi co innego. Odpowietrzanie skrzyni korbowej przynajmniej u mnie wchodzi w pokrywe zaworową., a dopiero z niej przez odme idzie w strone filtru powietrza. Jezeli masz zatkaną odme to wydmuchnie ci gdzie indziej. A sprawdzałes czy bardzo dmucha przez korek wlewu oleju? Ojciec kiedys miał cos w podobie w duzym fiacie czy czyms podobnym. Kombinował co jest nie tak i nie mógł dojsc wiec załozył korek oleju z odpowietrzaniem i wszystko wróciło do normy.
  
 
Niesety żadnej odmy niemam mam wąż jak wspomniałęś odpowietrzający miske kóry idzie do pokrywy zaworowej i od pokrywy drugi idzie do filtra słyszałem coś o korku z odpowietrzeniem bo wyczytałem o takim w książce do Essiego ale skąd taki wźąść i jak to wygląda chciałem sie dostać do elektronicznego katalogu który jest na forum ale niestety jeszcze nie moge.Przez korek ledwo dmucha jak już wspomniałem pierścienie wymienione i kompresja ok poprawiła sie o 2 bary na 2 cyl. bo tam było kiepsko.
  
 
Jaki masz silnik?
a odłaczałeś wąż odpowietrzający skrzynie korbową i sprawdzałeś czy z niego dmucha dosc mocno czy nie? Nie jest nigdzie zagiety? Bo jedyne co mi jeszcze przychodzi na mysl to za wysoki poziom oleju. Ale dalej stawiam na odpowietrzanie skrzyni korbowej. Zaczynam sie bac o swoj silnik bo tez dopiero co robilem pierscienie i glowice. Po ilu km zaczyna ci wydmuchiwac olej uszczelka?
  
 
Z węża odpowietrzającego też słabo dmucha,zagięty nie jest bo wymieniłem go na nowy bo od środka był cały chropowaty i podejżewałem że przez to olej sie tam zatrzymuje.Silnik ma 1.6 90km na gaźniku a olej uszczelka narazie nie wylatuje tylko korkiem. uszczelka złożona na silicon i dodatkowo z tyłu miski obkejone poxipolem bo tam miałem przedtem wycieki.
  
 
troche dziwne. gdyby to tylko był wyciek z miski olejowej to stawiałbym, że jest pokrzywiona. A w bloku silnika nie jest jakos zatkane odpowietrzenie skrzyni korbowej? Bo to aż dziwne, że nie ma cisnienia a wydmuchuje olej. Może masz tak jak ja kiedys za czasów malucha - miałem niewidoczne peknięcie dopiero jak dokładnie wyczyscilem i pod lupa looknalem to zobaczylem pekniecie grubosci wlosa.
  
 
Też mnie to dziwi że nie dmucha mocno a korek nie daje rady co do pęknięć jestem pewien że ich niema. Bo już ją oglądałem.W poniedziałek po robocie zmienie korek na nowy i krece go najakąś wikse.Jak nie pomoże bede szukał dalej , ale raczej wydaje mi sie że bedzieto wina korka bo zdarzało sie nam w robocie że nowe były uszkodzone robie w serisie SKODY i tam też stawiąją na korek zobaczymy w poniedziałek.DZieki za próbypomocy odezwe sie co z tego wyszło Pozdrawiam
  
 
ja też bym stawiał na zatkany kanał odpowietrzający
  
 
no to gdzie jest ten kanał odpowietrzajacy bo jezeli jest to wąż który idzie do pokrywy to jest drożny chyba że jest coś jescze oczym niewiem
  
 
Ale ten waz wchodzi gdzies w silnik i moze wlasnie w silniku cos sie przytkało?
  
 
tylko że dmucha przez ten wąż tak myśle że jak by coś tam było zatkane to by nie dmuchało toche jak dmucha jak zdejme ten wa ż i odpale to troche dmucha.odezwe sie o 20 teraz znikam
  
 
ale jak trochę to znakiem tego coś jest przytkane
  
 
Na zimnym silniku faktycznie moze słabo dmuchac ale jak rozgrzeje sie olej itp. powinno dmuchac mocniej. Nawet u mnie po wymianie pierscieni dotarciu zaworów itp na ciepłym dmucha . A jak za słabo dmucha to moze faktycznie sie zatkało w bloku olejem zmieszanym z woda.
  
 
niedmucha znów tak troche normalnie tak jak wszedzie po zdjęciu weza rospryskuje olej do góry wiec raczej nie jest nic w silniku zatkane