| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
YasieK RekSio Chrzanów | 2005-02-28 10:49:13 Mam, prosze ja was, Escorta 93r. Kolo zegarka czerwona dioda do mnie mruga. Kluczyk jeden, z lampka Jakis sterownik w lewym nadkolu kolo skrzynki bezpiecznikow. Jakas syrenka pod szyba kolo kompa ABSu. Czasem jakimis sprytnymi kombinacjami udalo mi sie zmusic ja, coby pipczala. Krancowka pod maska jest, w bagazniku pewnie tez. O drzwiach nie wspomne. Malo tego w masce jest cos, co wyglada na maly glosniczek. Co to wszystko jest? Co to robi? Jak sie tym posluguje? Wyglada mi to wszystko na PATS, ale moge sie mylic. Po przekreceniu kluczyka w statycje dioda swieci przez kilka sekund i gasnie. Auto odpala normalnie... Pomozcie ![]() |
cezarrs cabrio wielun | 2005-02-28 11:08:48 ja juz ten temat kiedys poruszalem poszukaj
to jezt fabryczny alarm |
PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-02-28 12:15:08 a raczej immobilizer |
YasieK RekSio Chrzanów | 2005-02-28 12:54:19 Troche go rozgryzlem (czytajac troche stare watki). Po przekreceniu kluczyka w zamku do pozycji zamkniete i przytrzymaniu go przez chwilke dioda zaczyna migac. Po kilkunastu (dziesieciu) sekundach alarm sie uzbraja. Otwarcie czegokolwiek (drzwi, maska, klapa) lub przekrecenie kluczyka w stacyjce uruchamia syrene. Do tego po przekreceniu kluczyka w stacyjce przy uzbrojonym alarmie powoduje odciecie pompy i rozrusznika (tyle sie da naocznie stwierdzic). Alarm i odciecia rozbraja sie otwierajac samochod kluczykiem. Do tego ten maly pipczyk w masce sluzy do sygnalizowania doryglowania zamkow. Znaczy po zamknieciu, otwarciu i zamknieciu zamki sa doryglowywane, tzn. nie otworzysz ich od srodka klamka ani bagaznika przyciskiem. Tylko kluczykiem. |
cezarrs cabrio wielun | 2005-02-28 15:09:40
dokladnie tak jak piszesz mam tak samo |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-03-01 18:37:54 Jak się nie myle fabryvcznie immobilisera nie było w MaKach 6-ych |