Powiem cie jak jest w elektrycznym. Podejrzewam że w ręcznym podobnie.
1. Sciągasz wewnętrzną uszczelkę (podsufitka-szyberdach).
2. Zamknij szyberdach całkowicie.
3. Teraz delikatnie otwórz (tak żeby tylko ruszył sie na dół - uwaga żeby tyko się ruszył)
4. Możesz teraz odciągnąć wewnętrzną częśc (tą w kolorze podsufitki do tyłu - z umiarem)
5. Jak odciągniesz to
zamknij szyber (wewnetrzna częśc pozostanie w miejscu)
6. Żeby regulować przód w prawym i lewym rogu (przód bocznych krawędzi, umieszczone poziomo) masz dwie śróbki. Należy poluzować, następnie wypchnąć szyber ile potrzeba i dokręcić.
7. Tył regulujesz na trzech śróbach umieszczonych na tylnej belce szyberdachu i dwóch suwkjach (umieszcone pionowo, dwie z boków jedna w środku). Luzujesz środek i bok który chcesz regulować, a następnie przesóważ suwkami. Na zewnątrz podnosisz do wewnątrz auta opuszczesz (z tego co pamiętam). Potem dokręcasz śróbki.
8. Żeby wrócić wewnętrzną część szyber. Delikatnie otwórz (tak żeby trochę sie ruszył nadu). Przeciągnij wewnętrzną część ile sie da do przodu, a następnie zamknij szyber.
Do ustawiania weź sobie kogoś do pomocy. Bo ciężko jednocześnie wypychać, dokręcać i kontrolować czy dobrze ustawiony.
Ale sie napisałem