| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ghost_24 BMW Member BMW E-36 Pinczow | 2005-03-03 19:08:39 z tego co slyszalem to w USA jest paliwo niskooktanowe i stopnie sprezania w silnikach na rynek amerykanski sa inne moze to dlatego??? |
marcingo BMW Member BMW E30 Coupe Żory | 2005-03-03 19:35:04 Ogólnie za przyspieszenia prędkości maksymalne itp odpowiedzialny jest zapłon - począwszy od akumulatora, przez cewke, kable WN, kopułkę, plec rozdzielczy, świece. Jeżeli tutaj wtko jest OK to znaczy ze problem tkwi dalej (cylinderki?)
A co do paliwa to nie sądzę że ma to aż taki wpływ, poza tym chyba w stanach są auta przystosowane na tamtejszy rynek czyli mają zapłon wyregulowany proporcjonalnie do paliwa jakie tam mają. Pozdrawiam |
mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-03-03 21:04:52 A jaki z obrotami silnika? Może to wina sprzęgła? Napisz jak Ci się wkręca na obroty i czy wraz ze wzrostem obrotów proporcjonalnie rośnie prędkość. Istotne jest też na którym biegu badasz przyspieszenie (a może to automat?). |
mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-03-03 23:22:25 Oczywiście przyczyn może być wiele. Tak na zdrowy rozum 11 s. do 60 mph to całkiem niezły wynik jak na 18-letnie autko E30 2,5i . O ile dobrze pamiętam nowe miały niewiele poniżej 10 s. Niestety nic nie jest wieczne. Poza tym wrażenia z jazdy (odczucia przyspieszenia i prędkości) są nieporównywalne w różnych autach. Polecam przejażdżkę w Daewo Tico r.prod. 1997 z prędkością 80 km/h. Swoją Beti na pewno "odczuwalnie" tak szybko nie pojedziesz nigdy. |
mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-03-03 23:37:25 A wracając do tematu - "wydech" - broks może mięc rację, że na ten układ zwrócił uwagę. W moim E34 520i założony był pierwotnie zestaw tłumików, który robił więcej hałasu niż reszta aut na drodze. Dla mnie powolne przemieszczanie się po miasteczku autkiem wydającym takie dźwięki było koszmarem (wszyscy się oglądali, a co niektórzy pukali w czółka). Z takim wydechem jak dla mnie źle się przyspiesza (choć osiągi są lepsze).
Z kolei to co piszesz o nierównych obrotach zostało już przerobione na forum. Poczytaj i oby Ci pomogło. |
kruszyn BMW E-30 325e chicago | 2005-03-03 23:47:09 Dzieki za pomoc...bede patrzyl i szukal czego co powoduje ze to cacko "nie chce isc"...dzieki za porady...napewno sie przydadza...POZDRAWIAM!! |
mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-03-03 23:52:13 Poza poprzednimi uwagami przyszło mi na myśl, że skoro mieszkasz USA to pewnie autko, które posiadasz ma nieco wypasione kółka (duże felgi). Jeśli tak w istocie jest, to rzeczą normalną jest, że przyspieszenie będzie trochę mniejsze a za to V-max większa a przy tym wystąpią przekłamania licznika. Znajdź sobie jakiegoś kumpla z fabrycznym ogumieniem i porównaj wskazania liczników przy tej samej prędkości. Jeśli to nie wyjaśni sprawy - patrz koniec mojego poprzedniego postu.
|
mws BMW Member e34 520 Lubaczów | 2005-03-04 00:07:33 No cóż posiadam także Poloneza i choć darzę to autko sympatią nie sądzę aby było skłonne pomknąć na 2-gim biegu 80 km/h. Poza tym jeśli założymy, że licznik przekłamuje to Twoje 80 km/h na 2-ce może wynosić powiedzmy 100 km/h!!! a to całkim nieźle jak na to autko.
|
Baryla Bielsko Biała | 2005-03-04 08:09:52 Jeżeli to stany to może ten motor to 325e a on jest niedoprężony i ma 128KM i nie jest taką rakietą jak 325i 170KM. |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-03-04 11:44:22
325e ma pojemność 2,7 litra i ma 129 (rocznik 87') 129km/przy 4800obr/9,5s do 100km/h/ V-MAX to 196km/h/Paliwo RON91 i zawyczaj są w automacie, a na USA to chyba tylko w automacie. pzdr |
kruszyn BMW E-30 325e chicago | 2005-03-04 18:06:45 no to chyba juz wiem dlaczego moje BMW niema "kopa"...oznaczenie w dokumentach jest 325/325e...wiec tak jak mowicie jest wlozony 2.7 litra silnik i ma niecale 130 koni...hmmmm...ale po co taki duzy silnik do takiej malej mocy???Czy wiecie moze jak mozna zwiekszyc mu w prosty sposob moc?? |
el_comendanto (M) ![]() トヨタカムリ | 2005-03-09 16:31:46 Witam!!!
Przepisy odnosnie ochrony srodowiska sa bardzo restrykcyjne w USA. Ten motor jest specjalnie zmulony, zeby mniej kopcil i bez wymiany elektroniki,ewentualnie mechaniki typu tloki, wtryski, komputer ( nie wiem w jaki sposob zostal zakapslowany) za wiele nie zdzialasz....poszukaj jakiegos "dawcy" mocniejszej wersji BMW... pozdro ----------------- http://plepleple.pl |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-03-09 16:37:50
podobnie jest z m3 e36 w stanach. z tym ze ta wersja m3 jest tylko tam dostepna. a 325e (2,7l) byla rowniez w europie (troche bez sensu moim zdaniem) |
Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-03-10 13:15:26 Silnik 325e to silnik Econom - i ekologiczny i ekonomiczny. BMW celowo zrobił tak ten silnik żeby był długowieczny. typowe autko dla 60 letniego dziadka ![]() |