MotoNews.pl
  

Różnice między Polonezem,a Primą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Otóż mam pewien problem.Zastanawiam się czym się różniły od siebie zwykłe polskie Poldki,od eksportowych Prim.Interesuja mnie głównie roczniki 1993-1997.Linki,zdjecia mile widziane .Czy się różniły tylko nazwą,czy też innymi rzeczami??????
I czy w Primach były Roverki?????????????
I czy możliwe jest zanlezieni Primy z 92-97 w Poland ????????
Z gówy dziękuje za pomoc,mam nadzieję,ze nie napisałem za dużo pytań .
  
 
Jeżeli chodzi o Primy to wiem, że na początku różniły się trochę wyposażeniem (np. z tyłu były pasy...) no i chyba jakością montażu. Niestety nie znam dokładnych szczegółów.

Gdy kupowałem swojego Poldka to o mały włos właśnie nie nabyłbym Primy 92, lub 93 teraz już nie jestem pewien. Była do kupienia za bardzo dobrą cenę w praktycznie idealnym stanie...

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-12-30 19:27:32, Jeff_Colby pisze:
Jeżeli chodzi o Primy to wiem, że na początku różniły się trochę wyposażeniem (np. z tyłu były pasy...) no i chyba jakością montażu. Niestety nie znam dokładnych szczegółów.

Gdy kupowałem swojego Poldka to o mały włos właśnie nie nabyłbym Primy 92, lub 93 teraz już nie jestem pewien. Była do kupienia za bardzo dobrą cenę w praktycznie idealnym stanie...

Pozdrawiam


Ja chciałbym taką z 96 z Roverkiem,Full wypas w idealnym stanie ,za niską cenę.Ale mam wymagania .
  
 
Cytat:
2003-12-30 19:29:32, Yoshi81 pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:27:32, Jeff_Colby pisze:
Jeżeli chodzi o Primy to wiem, że na początku różniły się trochę wyposażeniem (np. z tyłu były pasy...) no i chyba jakością montażu. Niestety nie znam dokładnych szczegółów.

Gdy kupowałem swojego Poldka to o mały włos właśnie nie nabyłbym Primy 92, lub 93 teraz już nie jestem pewien. Była do kupienia za bardzo dobrą cenę w praktycznie idealnym stanie...

Pozdrawiam


Ja chciałbym taką z 96 z Roverkiem,Full wypas w idealnym stanie ,za niską cenę.Ale mam wymagania .


Co do idealnego stanu to jest wysoce prawdopodobne, że taki model można znaleźć. Lecz co do Roverka i niższej ceny to może być już trochę mniej ciekawie. Jeżeli wogóle uda się dorwać takie auto w Polsce. Ja spotkałem się tylko z tą okazją, która niestety mi umknęła...
  
 
Cytat:
2003-12-30 19:33:31, Jeff_Colby pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:29:32, Yoshi81 pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:27:32, Jeff_Colby pisze:
Jeżeli chodzi o Primy to wiem, że na początku różniły się trochę wyposażeniem (np. z tyłu były pasy...) no i chyba jakością montażu. Niestety nie znam dokładnych szczegółów.

Gdy kupowałem swojego Poldka to o mały włos właśnie nie nabyłbym Primy 92, lub 93 teraz już nie jestem pewien. Była do kupienia za bardzo dobrą cenę w praktycznie idealnym stanie...

Pozdrawiam


Ja chciałbym taką z 96 z Roverkiem,Full wypas w idealnym stanie ,za niską cenę.Ale mam wymagania .


Co do idealnego stanu to jest wysoce prawdopodobne, że taki model można znaleźć. Lecz co do Roverka i niższej ceny to może być już trochę mniej ciekawie. Jeżeli wogóle uda się dorwać takie auto w Polsce. Ja spotkałem się tylko z tą okazją, która niestety mi umknęła...


Troszkę oszczędności mam ,jeszcze jakby rodzice dołożyli bym jezdził czymś bezpiecznym na uczelnię to może by starczyło .Tylko gdzie ja takie autko znjadę i nie ukrywam,że nadal szukam o niej więcej informacji .Kiedyś na forum był link na jakąś zagraniczną giełde i tam było pełno Prim,ale przyprowadzać się nie opłaca.......
  
 
Cytat:
2003-12-30 19:44:30, Yoshi81 pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:33:31, Jeff_Colby pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:29:32, Yoshi81 pisze:
Cytat:
2003-12-30 19:27:32, Jeff_Colby pisze:
Jeżeli chodzi o Primy to wiem, że na początku różniły się trochę wyposażeniem (np. z tyłu były pasy...) no i chyba jakością montażu. Niestety nie znam dokładnych szczegółów.

Gdy kupowałem swojego Poldka to o mały włos właśnie nie nabyłbym Primy 92, lub 93 teraz już nie jestem pewien. Była do kupienia za bardzo dobrą cenę w praktycznie idealnym stanie...

Pozdrawiam


Ja chciałbym taką z 96 z Roverkiem,Full wypas w idealnym stanie ,za niską cenę.Ale mam wymagania .


Co do idealnego stanu to jest wysoce prawdopodobne, że taki model można znaleźć. Lecz co do Roverka i niższej ceny to może być już trochę mniej ciekawie. Jeżeli wogóle uda się dorwać takie auto w Polsce. Ja spotkałem się tylko z tą okazją, która niestety mi umknęła...


Troszkę oszczędności mam ,jeszcze jakby rodzice dołożyli bym jezdził czymś bezpiecznym na uczelnię to może by starczyło .Tylko gdzie ja takie autko znjadę i nie ukrywam,że nadal szukam o niej więcej informacji .Kiedyś na forum był link na jakąś zagraniczną giełde i tam było pełno Prim,ale przyprowadzać się nie opłaca.......


Z zagranicznych stron to ja używam mobile.de, lecz tam znalazłem wyłącznie celine, czyli Atu Co prawda na razie nie opłaca się sprowadzać auta z zagranicy, lecz po naszym wejściu w struktury UE ta sytuacja zmieni się diametralnie się zmieni. Oto link do artykułu w Giełdzie Samochodowej
  
 
tu jest prima z 1,4

albo jak nie działa to na pieszo http://www.gieldasamochodowa.com/ogloszenia i wydanie 859 strona 1

[ wiadomość edytowana przez: GUMIS dnia 2003-12-30 21:14:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: GUMIS dnia 2003-12-30 21:14:41 ]
  
 
Cytat:
2003-12-30 21:10:19, gumis pisze:
tu jest prima z 1,4

albo jak nie działa to na pieszo http://www.gieldasamochodowa.com/ogloszenia i wydanie 859 strona 1

[ wiadomość edytowana przez: GUMIS dnia 2003-12-30 21:14:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: GUMIS dnia 2003-12-30 21:14:41 ]


Strona o podanym adresie nie istnieje .
  
 
Dzisiaj oglądałem w Sopocie ATU na holendreskich numerach,rocznik `96.Z tego co można zaobserwować z zewnątrz nie różnił się od modeli krajowych.
  
 
Cytat:
2003-12-31 20:56:34, danield pisze:
Dzisiaj oglądałem w Sopocie ATU na holendreskich numerach,rocznik `96.Z tego co można zaobserwować z zewnątrz nie różnił się od modeli krajowych.


A silnik jaki?????????????
  
 
1.6 GLI-przynajmniej takie miał oznaczenie a było za brudno żeby patrzeć pod spód z której strony idzie wydech.
  
 
Cytat:
2003-12-31 21:26:35, danield pisze:
1.6 GLI-przynajmniej takie miał oznaczenie a było za brudno żeby patrzeć pod spód z której strony idzie wydech.


Na jakieś stronce internetowej widziąłem jakąś czerwoną Primę z napisem 1.6GLX,czy jakoś tak.Miała też czerwone fotele IGA standart[te podstawowe].Miała też takie czerwone zderzaki,z czarnymi listewkami.Potem na Allegro widziałem prospekt-gazete z tą Primą,ale przegrałem licytację .
  
 
Ta byłł całkiem zwyjłu yta nawet kapsle miał fabrytczne
  
 
Cytat:
2003-12-31 23:07:29, danield pisze:
Ta byłł całkiem zwyjłu yta nawet kapsle miał fabrytczne


Nadal mam nadzieję na spotkanie Roverka w idealnym stanie,z wypasem.Ale chyba prędzej się zachlam na śmierć[czyt.Sylwester] niż znajdę coś takiego.Haapy new Yare życzę jakbym się juz dziś nie doczołgał do kompa.
  
 
Ja sięr doczołgałem .mówiemwam ludzie ole ludzie byłonad morzem
  
 
Cytat:
2004-01-01 01:16:43, danield pisze:
Ja sięr doczołgałem .mówiemwam ludzie ole ludzie byłonad morzem


A gdzie byłeś?????????????
Gdynia????????
Kołobrzeg?????????????
  
 
Cytat:
2004-01-01 01:16:43, danield pisze:
Ja sięr doczołgałem .mówiemwam ludzie ole ludzie byłonad morzem



Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiscie...
  
 
Za dużo było...
Co za wstyd
  
 
Cytat:
2003-12-31 23:04:24, Yoshi81 pisze:
Cytat:
2003-12-31 21:26:35, danield pisze:
1.6 GLI-przynajmniej takie miał oznaczenie a było za brudno żeby patrzeć pod spód z której strony idzie wydech.


Na jakieś stronce internetowej widziąłem jakąś czerwoną Primę z napisem 1.6GLX,czy jakoś tak.Miała też czerwone fotele IGA standart[te podstawowe].Miała też takie czerwone zderzaki,z czarnymi listewkami.Potem na Allegro widziałem prospekt-gazete z tą Primą,ale przegrałem licytację .



Witam, ta czerwona prima z gazetki miała fotele ze skóry (!!!),felgi raczej 14tki niż 13tki, skórzaną kierownicę. Inne Primy z roverem miały najczęściej na zachodzie (w/g zdjęć z prospektów) fotele IG, alusy i wlot powietrza orciari.
Pozdrawiam 4971
  
 
macie adrest jakiejś stronki ze zdjęciami primy?