TEMP - zdjecia z Silesia PARTY I - 02.02.03

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
EL0!

zamieszczam link do zdjec...
WIELKIE sorry ale nie mialem czasu juz ich wygenerowac w htmlu...

SP I

ogolnie 75 zdjec ~4.5MB...
  
 
Zdjecia Grzegorza i Lee wzajemnie się uzupełniają, fajnie to wyszło, zresztą miły sposób na spedzenie wolnego czasu, zima tez ma swoje plusy
A z tych wszystkich aut pokazanych na obu zestawach zdjęc to najbardziej bym chciał tego srebrnego Focusa. Co z tego, że w przeciwieństwie do niektórych esperaków jest brudny, przecież zima myjnie też działają
  
 
Hej wywrotowiec forum sympatyków Forda to nie tutaj
  
 
Oczywiście wnoszę samokrytykę i jednocześnie uprzejmie proszę o jak najmniej dotkliwą karę może na przykład naganę z wpisem do akt
A tak poważnie to miałem okazje pojeżdzić sobie tym autem po autostradach na Zachodzie, potem wsiadłem do espero i to juz wystarczający dowód dla mnie, że w motoryzacji czas szybko płynie.
  
 
Poprow sie chopie , poprow
  
 
Cytat:
2003-02-03 11:56:37, Maciej75 pisze:
Oczywiście wnoszę samokrytykę i jednocześnie uprzejmie proszę o jak najmniej dotkliwą karę może na przykład naganę z wpisem do akt
A tak poważnie to miałem okazje pojeżdzić sobie tym autem po autostradach na Zachodzie, potem wsiadłem do espero i to juz wystarczający dowód dla mnie, że w motoryzacji czas szybko płynie.



Racja...super zawieszenie, wyciszenie lepsze...wygląd(to dla każdego oddzielnie), bezpieczeństwo...ale mi pasuje dużo bardziej Mondeo...
  
 
Ja i tak najbardziej wierze w japońce
Irek, dobre tej poprawie sie
  
 
EL0!

Mirror : SP I

w przypadku 'idiotycznych' limitow!!!
  
 
el0!

tu sa wszystkie zdjecia HighQuality 450kb/zdjecie
HQ 1
HQ 2
to sa wszystkie zdjecia jakie zrobil Andy

niestety tak musialem podzielic galerie ze wzgledu na freeWWW 10MB...

dzialac beda dopiero po jakims czasie bo zaczalem kopiowac
10kb/sek...
a to jest 19mega, a ja chce do domu...

wiec troszke potrwa jak sie skopiuje...
  
 
Wiesz o czym pomyślałem?
Dobrym pomysłem jest to, że można sobie zobaczyć fotki w oryginalnej wysokiej rozdzielczości, ale nawet na moim super szybkim stałym łączu, każda fotka otwiera się godzinami...
Zatem chyba najlepszym rozwiązaniem było by spakowanie całej nie obrobionej galerii do WinZipa i udostępnienie tego jako jeden plik do ściągnięcia, zamiast bawić się z otwieraniem każdego po kolei i zapisywaniem...
  
 
Cytat:
2003-02-03 16:41:11, ŁUKASZ_GAJER pisze:
Wiesz o czym pomyślałem?
Dobrym pomysłem jest to, że można sobie zobaczyć fotki w oryginalnej wysokiej rozdzielczości, ale nawet na moim super szybkim stałym łączu, każda fotka otwiera się godzinami...
Zatem chyba najlepszym rozwiązaniem było by spakowanie całej nie obrobionej galerii do WinZipa i udostępnienie tego jako jeden plik do ściągnięcia, zamiast bawić się z otwieraniem każdego po kolei i zapisywaniem...




Racja...te fotki odpalają się wolno...pierwsze zasuwały jak dzikie, ale jest ograniczenie...
  
 
No niestety interia nie ma super szybkich łącz... Duże konta są na zagranicznych serwerach - polecam Lycosa - konto ma 50MB i dodatkowo obsługuje PHP4U i MySQL, ale to jakby ktoś chciał ładną stronkę robić
  
 
hehe ale tak przyglądam się tym fotkom ....i prawie każdy z obecnych esperaków na zlocie miał zonka w przód
  
 
al0!

Lukasz masz racje... tak zrobie, ale:
1. niektorzy na modemie chca tylko 2 fotki a nie 19MB
2. ja zdjecia ze stron sciagam TeleportemPro (unreg. of course)
3. trudno o serwer w naszym kraju z wiekszym kontem www niz 10...
ale poszukam
  
 
W nawiązaniu do wypowiedzi o jak to zostało napisane "zonkach w przód" mam pytanie do wszystkich którzy mają na masce silnika fabrycznie zamontowaną osłonę wygłuszającą. Otóż zauwazyłem oczywiście z biegiem czasu, że maska w moim aucie przemieszcza się tzn. szczelina po lewj stronie staje się coraz weższa a powiększa się po prawej. Jest to już na tyle widoczne, że może sugerować że własnie samochód oberwał dzwon w przód i na dodatek została spartaczona robota blacharska. Myslałem co może być przyczyna tego przemieszczania, ustawiałem te gumki na wewnetrznych błotnikach, podpatrywałem inne espera które aż tak nie miały. Jedyne co mi się kroi to to, że własnie ta klapa jest dość cięzka a na dodatek obciazona matą staje się już pierunsko cięzka. Widac to szczególnie po jej podniesieniu i podparciu wspornikiem. Wówczas delikatne, moim zdaniem mało solidne zawiasy nie sa jej wstanie utrzymać i wyraznie się ugina w miejscu gdzie nie działa wspornik. U Was Panowie jest podobnie?, bo do innych wniosków jeszcze nie doszedłem.
  
 
Cytat:
2003-02-04 10:22:28, Maciej75 pisze:
W nawiązaniu do wypowiedzi o jak to zostało napisane "zonkach w przód" mam pytanie do wszystkich którzy mają na masce silnika fabrycznie zamontowaną osłonę wygłuszającą. Otóż zauwazyłem oczywiście z biegiem czasu, że maska w moim aucie przemieszcza się tzn. szczelina po lewj stronie staje się coraz weższa a powiększa się po prawej. Jest to już na tyle widoczne, że może sugerować że własnie samochód oberwał dzwon w przód i na dodatek została spartaczona robota blacharska. Myslałem co może być przyczyna tego przemieszczania, ustawiałem te gumki na wewnetrznych błotnikach, podpatrywałem inne espera które aż tak nie miały. Jedyne co mi się kroi to to, że własnie ta klapa jest dość cięzka a na dodatek obciazona matą staje się już pierunsko cięzka. Widac to szczególnie po jej podniesieniu i podparciu wspornikiem. Wówczas delikatne, moim zdaniem mało solidne zawiasy nie sa jej wstanie utrzymać i wyraznie się ugina w miejscu gdzie nie działa wspornik. U Was Panowie jest podobnie?, bo do innych wniosków jeszcze nie doszedłem.



Też mam nieregularne "szpary"

Ile taka mata moze ważyć ?
  
 
Panowie zmartwie was albo pociesze (niepotrzebne skreslic ) Nasze autka maja jeden feler, a mianowicie karoseria ich nie jest zbyt sztywna ( z przodu ,a nie wiem jak z cala reszta).
Proponuje wam pewien eksperyment odpalcie swoje bolidy, wyjdzcie z nich patrzcie na maske i poruszajcie kierownica i co , zaje$$$sty efekt nie?

Maska tancuje od jednej krawedzi do drugiej i nie swiadczy to o tym ze autka sa popsute , ten typ niestety tak ma .

Podejrzewam ze swoje pomiary na oko robiliscie przy skreconych kolach Wyprostujcie kola a szczeliny powinny byc po kazdej stronie rowne

Ciekaw jestem jak to jest w autkach z zamontowana belka miedzy amorkami.