MotoNews.pl

Czemu maluchy maja rozne klapy [bambino]??

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czemu jest tak poszukiwana kalapa Bambino ?? czy to byla jakas specjalna wersja malca czy co ?? niech mnie ktos oswiec bo jestem zielony w tym temacie (a może szary ??)

Cytat:
niech mnie ktos oswiec bo jestem zielony w tym temacie (a może szary ??)

Wyczuwam tu lekki podtext
Szukajcie, a znajdziecie!!!

ma szeszą kratkę wylotu powietrza i ma inne przetłoczenie... zobacz u mnie w profilu mam aqrat fotke mojego malca z tą klapą

Wiem jak to wyglada bo MadDog ma taka.Pytanie czemu jest inna od tej ktore maja wszystkie maluchy w Polsce i czemu nazywa sie Bambino ??

bo to klapa z pierwszej wersji malucha z 1972 roku......nastepne klapy to 'lifting"

A czemu nazywa sie bambino ??

Zeckon daj spokoj z tym szarym ok?

pierwsze maluchy wystepowaly w tej wersji....klapa,jasny srodek, kanciaste swiatla ze wstecznym,budzik do 130....i tak sie przyjelo mowic na taka klape

no a pozatym sa lzejsze...

bambino to byla wersja eksportowa fiata 126.miala lekko wzmocniony silnik,inna glowice (podobno lepiej sie chlodzila) i pare innych opcji wyposazenia,chyba wentylator i takie tam.no i miala inna klape.wysylali je m in do niemiec.a popularna jest dlatego ze jest to bialy kruk.ciezko taka znalezc i jest jak ciekawostka ornitologiczna

Jak by ktoś nie wiedział to jest również zupełnie inna konstrukcyjnie wewnątrz

Cytat:
2004-10-28 13:41:53, pterock pisze:
no a pozatym sa lzejsze...

Jest ciezsza od zwyklej o ile sie nie myle. Sam takiej szukalem wlasnie ze wzgledu na wage (wydawalo mi sie ze jest lzejsza) ale zaprzestalem jak sie dowiedzialem z dobrego zrodla ze wcale tak nie jest.

Hmmmm pomyslmy.
Inna konstrukcja ze swapem byłoby ciezko .... .
Grubsza i lepiej zabezpieczona warstwa poszycia .....

Sporo lzejsza Ca o połowe .... Nie ma wzmocnien tylu a i tak jest sztywniejsza....
Powód dla której robili to lato we włoszech upalne jak wiadomo .
Olej sie grzał i było lepsze chłodzenie....