Gażnik-przeróbka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!!
Tak jak w temacie, a dokładnie jak mniej wiecej tanio i domowym sposobem przerobić gażnik ??? No bo dorwałem sobie immy no i chciałbym wiedzieć co można w nim ulepszyć

Czeakam na dużą ilość podpowiedzi i sugestji !!!
  
 
http://strony.wp.pl/wp/tdoening/gaznik.htm - skany ze szczecińskiego + opis
  
 
Nic wiecej nie dodam. Wszystko powinno być jasne. Ja jeżdzę na takim gaźniczku własnej roboty i jest OK!!
  
 
odświezam temat bo interesują mnie wszystkie dostępne patenty na gaźnik w 126 najlepiej jakieś rysunki zdjęcia lub poprostu wszystko bo ten linkco jest ponizej niestety nie działa z góry dzięki
  
 
Cytat:
2005-03-07 22:55:48, muniek888 pisze:
odświezam temat bo interesują mnie wszystkie dostępne patenty na gaźnik w 126 najlepiej jakieś rysunki zdjęcia lub poprostu wszystko bo ten linkco jest ponizej niestety nie działa z góry dzięki



na stronce klubowej widziałem co nie co o gaźnikach z rusynkami etc.
  
 
zapraszam na strone www.terytorium126p.pl w dziale tunung jest wiele ciekawych artykułów na temat gaźnika
  
 
No tak na ten temat było wiele ale czy ktos ma jakies nowosci ??

Ja długo eksperymentowałem z Weberem IMB 28 i ruznie bywało. Według mnie najlepiej rozwiecic zwezke Venturiego do 25mm ale materiał przed zwezka tez wybrac bo ta zwezka przyspiesza dynamike gazów do tego drastycznie odhudzic dyfuzor i zamiast drucików w rozpylaczu zrobic dziurke z góry 1,5 mm zastosowac wiekszy żeton ja miałem 30mm. I poprawic ten dolot.Ale obecnie mam z motoru poziomy i na nim jest lepsza gura . A co do dysz to wiadomo trzeba dac wieksze