| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-maly- F&F Sympatyk Fiat 126p Kraków | 2005-03-15 21:34:57 +:
ta na nadkola pasuje do bisa a tak serio to też bym sie chetnie dowiedział ![]() |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-03-15 22:06:48 Ta na nadkola lepiej usztywnia bude. Najlepsza jest polaczona z wszystkimi czterema mocowaniami amortyzatorow (tzw. zastrzaly do kielichow). |
eLMo126 SC Radom | 2005-03-15 22:15:53 A mozna obydwa sposoby polaczyc? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2005-03-15 22:17:06 myslalem nad tym ale to bedzie z 50 kilo wazylo... |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2005-03-15 22:37:33 a oto i moja klateczka:
![]() |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-03-15 23:07:16
Podobno ta rura pod kierownica to najgorsze co mozan zrobić robiąc klatke. Jak to jest??? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2005-03-15 23:11:09 ten zastrzal jest standardem we wszystkich klatkach rajdowych więc jakoś musi się sprawdzać....gdyby tak nie było to by go nie montowali |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-16 00:23:56 IMHO lepsza jest klatka przytwierdzona w punktach mocowania zawieszenia - na hopie amory nie wbiją sie do środka przynajmniej . A usztywnienie przodu tez mozna zrobić. Trzeba by wymodzić coś na kształt podłużnic dodatkowych... Najlepiej chyba zakombinować przy łączeniu mocowania przednich amorów z klatką - dociążenie przodu może chyba tylko przynieść pozytywne efekty . |
Phobos Zastava 1100p Poznań | 2005-03-16 00:28:30 Mam takie lamerskie pytanko - ta klatka jest (chyba) cała pospawana - widzę odkręcane tylko zastrzały boczne - jak to się montuje do samochodu? Bo jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-16 00:38:52 ta klatka jest przecieta na bocznych zastrzałach i na górnych rurach... nic nie jest skrecane
aby ja zamontowac trzeba zdjac drzwi... a dalej to kombinatoryka
na klatce ochszczony zostanie mój nowy MIG w koncu to pierwsza robota w KrauzeRally Garage hehehe ![]() |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-03-16 01:29:45 Jakiego masz miga - poka poka...
(sorry za OT ) |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-16 06:56:38 foto-filmo-reportaż z targania klatki... w przyszlym tygodniu
COMING SOON
mig to jakies brytyjskie gówno firmy cosmo, model 170 ale ma 160A hehe po dotychczasowych testach mysle ze bedzie GITara narazie mam drut gasless ale... ...teraz moja fundacja harytatywna "pomóż biednym garażom" zbiera na butle z reduktorem ktoś wspomoże biedne dzieci kochajace paplać sie w smarze...:>
numer konta na priv |
mitrok F&F Wolny Słuchacz :) nestor, cadillac, mo ... Warszawa | 2005-03-16 07:42:55 rura poprzeczna pod kolumna kierownicy jest standardem w klatkach, ktore maja przejscia do komory silnika. Rura ta jest wtedy pod konsolą (deska rozdzielcza). W przypadku klatek takich jak ta (czyli pałąk przedni schodzi do nadwozia przed konsolą - przyklad pucharowe 106, 206) w zadnym wypadku nie montuje sie takiej rury.
Poza tym nie wiem czy taka klatka przeszla by badanie techniczne w jakiejs powazniejszej dyscyplinie. Jej ksztalt jest niezgodny ze zdjeciem w homologacji. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-03-16 09:05:40 mitrok... gdzie mozna obejrzec zdjecie tej homologowanej klatki wrac z dokladnym opisem ? masz jakis link lub konspekt ? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-03-16 09:19:26 No podstawki pod klateczkę duużo za małe. Jesli pamietam to powinny mieć około 125 czy 150cm2. No i odpowiedniej grubości....
Co do klatek to w polesce śmiga tyle "zagrzożeń życia" a nie klatek, że ta jest całkiem przyzwoitym produktem;] |