RS 2000 do mk4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy ktos kiedyś myslał o wrzuceniu RS 2000 do MK4
Jaka jest mozliwosc techniczna takiej operacji
  
 
ja troche szperalem na ten temat i jest to mozliwe ale koszt samego wsadzenia to okolo 3 tys. Do tego dochodzi silnik i skrzynia wiec napewno cos kolo 6-7 tys. Ten silnik jest z innej epoki i ma inne mocowania. W tym przypadku baaaardzo wazne zeby wsadzic go rowno co do mm bo inaczej awto bedzie sie dziwnie zachowywal. PS.Widze ze tez sie przymierzasz U mnie to nastapi na jesieni 2005 jak uzbieram wystarczajaco zeby to zrobic porzadnie. Na razie z ekstremow montuje stozek
  
 
Własnie mam takiego RSa na oku i to za niewielkie pieniadze tzn całego ale rozbitka
Z czesciami bedzie zero problema ... skrzynia, zawieszenie i elektryka jest.... tylko zasadnicze pytanie czy sie da zrobić taką operacje
  
 
no mowie ci ze sie da. Tyle ze to kosztuje, wsadzenie zeby to sie nie rozpadlo, i chyba zawiechy nie trza wymieniac. Tylko silnik ze skrzynia no i mocowania. Jak bedziesz bardzo zainteresowany to ja pogadam z ziomkiem ze streetracing.pl i on wynajdzie namiary na takiego magika. Tyle ze wawie
  
 
irku dac sie da na mobile.de jest sporo mkIV z silnikami rs'a
  
 
Powiem tak ze jestem nawet bardzo tym zainteresowany wiec jesli mozesz sie dowiedziec to bede wdzeczny
  
 
Cytat:
2004-12-07 23:39:44, ricardo_w pisze:
irku dac sie da na mobile.de jest sporo mkIV z silnikami rs'a


Własnie teraz przeglądałem ale są tylko RST
  
 
irku... twoj pomysl przyprawia mnie o dreszcze jestes serio odwazny.. nie boisz sie ze buda ci sie rozleci?
  
 
Cytat:
2004-12-07 23:44:38, Irekcity pisze:
Własnie teraz przeglądałem ale są tylko RST


jest gdzies jeden zwykły kiedys czytałem (ze słownikiem) ze kolo miał tam 16 i wsadził 2000
  
 
Wszystko da sie zrobic. W koncu to tez ford, skoro do 126p wsadzaja silniki od Alfy i dziala wiec tu na pewno sie tez da. Jesli masz calego rs2k to najwazniejsze bo montowac sam kupiony silnik to bym sie nie odwazyl bo moze czegos zabraknac jakiejs wtyczki, modulu i pa to sa bardzo drogie rzeczy. Trzeba wyjac starsy silnik i przerabiac ew uchwyty w karoserii.
  
 
... IRKU jak masz rozbitka to juz więcej niż połowa sukcesu ..... masz kompletny silniczek z osprzętem .... do tego miożesz wycharatać uchwyty mocujące silnik do nadwozia i jakos do swojej Essinki to wrzucić ....
  
 
Cytat:
2004-12-07 23:18:55, rex pisze:
ja troche szperalem na ten temat i jest to mozliwe ale koszt samego wsadzenia to okolo 3 tys. Do tego dochodzi silnik i skrzynia wiec napewno cos kolo 6-7 tys. Ten silnik jest z innej epoki i ma inne mocowania. W tym przypadku baaaardzo wazne zeby wsadzic go rowno co do mm bo inaczej awto bedzie sie dziwnie zachowywal. PS.Widze ze tez sie przymierzasz U mnie to nastapi na jesieni 2005 jak uzbieram wystarczajaco zeby to zrobic porzadnie. Na razie z ekstremow montuje stozek


o co chodzi o ten koszt wsadzenie 3000zl??robocizna??
Jaaa EVO IV i 2l JAAAAAAAA autko nie cala tona i 2l jaaa rzadzilibym na sieradzu a nie jakas tam Bora 1,6 mnie non stop denerwuje
  
 
Ja gdzies na dysku mam filmik jak Essina mkIV z silnikiem RS2000 przyspiesza. Dochodzi gdzies do 220.
  
 
Cytat:
2004-12-08 00:52:15, liked pisze:
irku... twoj pomysl przyprawia mnie o dreszcze jestes serio odwazny.. nie boisz sie ze buda ci sie rozleci?


Myslisz ze za tak zle moze być??
  
 
Cytat:
2004-12-08 18:09:46, toradek pisze:
Ja gdzies na dysku mam filmik jak Essina mkIV z silnikiem RS2000 przyspiesza. Dochodzi gdzies do 220.


A gdzie ten filmik
  
 
dobra to ja zaczynam trzymac kciuki za Irka - ktos musi byc pierwszy
  
 
Cytat:
2004-12-08 19:28:59, Irekcity pisze:
A gdzie ten filmik



No u mnie na dysku . Ale juz wrzucam na serwer - katalog Filmiki, plik mk4rs2000. Za jakies 10 - 15 minut bedzie.


Aha, jedzie licznikowo okolo 230. Dochodzi do odciecia na 5 biegu

[ wiadomość edytowana przez: toradek dnia 2004-12-08 20:10:19 ]
  
 
ja tylko podkreslam irek ze to naprawde lepiej profesjonalistom zostawic. Wystarcz milimetr za duzo do przodu i juz bedzie ci samochod np skrcal w lewo jak dodajesz gazu a w prawo jak odejmujesz. A co do budy to latwo ja wzmocnic przez obspawanie. Na to wszystko trza jednak kasy i dlatego ja czekam z tym az uciulam ten przynajmniej 6tys. Swoja droga to niewiele mniej niz za essika dalem
  
 
Dowiadywałem się na ten temat dość sporo. Najlepsze jest to, że skrzynia może zostać stara bo pasuje na uchwyty do silnika RSa(tyko przełożenia mogą być inne), oczywistą sprawą jest dołożenie odważników od strony skrzyni, które seryjnie są w RSie. Problem jest z instalacją, komputerem itd wszystko musi być przełożone z orginału RS2000. Jeśli miałbym do kupienia tanio rozbitka to sam bym się podjął takiej przeróbki.
  
 
a ja wlazlem na ford-escort.de i sa tam zaj.....ste essinki MKIV i jeden ma silnik 18 16v Taka dygresja