Hyundai wraca do formy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
Ubiegły rok był bardzo udany dla tej koreańskiej marki w Polsce. Sprzedaż Hyundai Motor Poland wzrosła o 324% w stosunku do roku 2003.
Po kilku trudnych latach marka Hyundai wydaje się odzyskiwać utracony rynek. Punktem zwrotnym stało się włączenie Polski do struktur Unii Europejskiej, które skutkowało zniesieniem ponad 30-procentowego cła na samochody importowane spoza Europy. Dzięki konkurencyjnej ofercie cenowej połączonej z jakością produktu i 3-letnim okresem gwarancji bez limitu kilometrów klienci wrócili do salonów Hyundaia, w wyniku czego 2004 rok zamknął się dla niego wynikeim sprzedaży 3 555 samochodów. Pomimo znacznego pogorszenia się sytuacji dla producentów i dystrybutorów samochodów w Polsce, druga połowa roku była dla polskiego oddziału Hyundai bardzo dobra. Najlepiej sprzedającym się modelem było najmniejsze auto Hyundaia w Polsce - Getz (2585 sztuk), na drugim miejscu uplasował się Accent (549 sztuk), kolejne miejsca zajęły Santa Fe, Matrix, Terracan, H-1, Elantra i Coupe.
Wiosną 2005 roku na polskim rynku pojawią się dwa nowe modele - Sonata (V) i Tucson.


...za "Gazetą Prawną"
  
 
oby tak dalej

tylko żeby jeszcze ceny części spadły
  
 
Mam nadzieję, że ten intensywny wzrost sprzedaży się utrzyma
  
 
Chyba nie zaglądacie na stronę. W styczniu Hyundai sprzedał ponad 500 samochodów i jest na 13 miejscu w Polsce, poza tym w rankingu modeli pod względem sprzedazy Hyundai Getz też znalazł się na 13 miejscu!!!
  
 
i podejście w serwisie do klienta żeby było lepsze
  
 
Cytat:
2005-02-28 12:40:16, speedmaster pisze:
oby tak dalej tylko żeby jeszcze ceny części spadły



Po co Ci czesci ??

Odrazu teraz sobie nowego kupisz

ah ten getz kunkurencja accenta fajne autko a co do sprzedazy matrixa jestem zdziwiony ;o bo ja bym tego nigdy nie kupil ( nie obrazajac posiadaczy matrixow) ale ma umnie duzego plusa za nazwe trafna w 100%