Wymiana mechanizmu zmiany biegów w tunelu [ 126 ]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc jest wazne pytanie.
Wg bartka musze wymienic cały mechanizm w tunelu poniewaz kiedys był krzywo pospawany i sporo na tym trace.
Wstyd przyznac ale zawsze to olewałem , ale skoro robie juz konkretnie wszystko to czemu by tego nie naprawić.
Wiec mechanizm jest zamocowany napewno na 2 sruby z boku tunelu - rozumiem że mam je odkrecic.
Podobnie jak odkrecic lizak skrzynia lewarek - pro forma wymienie na nowy...
I co dalej wyciagam po prostu do góry czy jak ???? sa jeszcze jakies sruby mocujace ?? Sprawa niezbyt pilna bo auto bede miał koło wtorku ale przydałoby sie wedziec jak sie do tego zabrac.

Aha jeszcze jedno : ile moze kosztowac nowe a aile uzywane..
Pozdrawiam CZUCZU
Ps. w archiwum jest tylko o wymianie lizaka.
  
 
więc tak wykręcasz te dwie śruby z boku lizak i wyciągasz normalnie do przodu aha i wymień sobie te tulejki plastikowe w których chodzi lewarek bo to dużo pomaga w precyzji zmiany biegu(jedną masz od strony skrzyni a drógą w mechaniźmie zmiany biegu, i może to banalne ale wszystko domże nasmaruj ). sprawa jest prosta
  
 
jak odkręcisz już te dwie śruby z prwaej strony tunelu i lizak to czyności są następujące jeżeli z przodu pośiadasz czarną nadbudowe tunelu to ją odkręć następnie wyciągnij cały lewarek do przodu i to wszystko na ten temat niech ktoś to zablokuje
  
 
dziek ichłopaki jutro to zrobie.
Lepiej za wczasu bo od poneidziałku musiałbym odkrecac jeszcze nowy nabytek od strongiego ..
  
 
Wczoraj właśnie to przerabiałem, bo miałem skróconą wajche i wyrąbany lizak. Biegi zmieniało się ciężko i trójka strasznie wchodziła... Kupiłem nową wajche za 12,5zł i lizak. Mechanizm do zm. biegów trzeba porządnie wyczyścić i utopić w smarze Poskręcałem i teraz moge 1 paluszkiem biegi zmieniać Mióóóóód Sprawa banalna, ale jaki efekt